/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hjælp til at finde en brugt mobil...
Fra : miss_viking2000
Vist : 253 gange
50 point
Dato : 10-07-03 14:49

Jeg har pt. en nokia 3310, men ville gerne invester i en anden, evt. med kamera, er der nogen som har en ide om, hvor jeg kan finde nogen, brugt eller jeg kan bruge mit gamle nummer.....

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 10-07-03 15:22

Du kan jo prøve på www.dba.dk eller www.guloggratis.dk der er tit nogle der skifter sin mobil ud og så har du fået fjernet simlock fra dem også skulle det jo ikke være noget problem at du kan beholde dit gamle fonnr....

Kommentar
Fra : soll

Dato : 10-07-03 15:34
Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 10-07-03 16:28

Hej miss_viking2000

Hvilken tlf. har du i tankerne.? du kan kigge på denne side www.mobilauktion.dk her kan du finde en masse mobiltelefoner og byde på dem samt stille ejeren af telefonen spørgsmål du kan også prøve www.qxl.dk som kører nogenlunde samme princip. Jeg selv har en SPV som jeg er MEGET tilfreds med den tager GODE billeder og de ser også godt ud på mobilen på den store tft-farveskærm på 65000 farver.! dog er dette kun et snap-on kamera men det følger med telefonen.! så du skal ikke efterfølgende ud og invistere i kameraet.!

SPV kan du også selv sim-unlocke GRATIS via en hjemmeside via et lille program som kan hentes på nettet. og dermed beholde dit eget nummer og tele-selskab. men det kan vi altid se på hvis du køber en SPV.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 10-07-03 21:49

hey

Var jeg dig, så købte jeg nokia......eller måske den helt nye samsung SGH 200. Nokia har dog mange reklamationer, men det har det måske største udvalg pt, af brugte mobiler. 3650/7650 er begge super gode telefoner. MAn kan spille, se film, optage film/lyd, tage stillbilleder og ekstremt meget mere. 3650'eren kan endvidere udvides med en SecureData kort (koster kasse), hvilket er lig det man kender som smardmedia, compactflash m.f. 7250 er også god, men den har nogle mangler. Man kan ikke vedhæfte lyd til MMS beskeder, den har en lille skærm, og man kan ikke afspille video. AF de tre nokia ville jeg vælge 7650'eren da den har et bedre tastatur end 3650 (3650's tastatur ligner en rundkørsel i myldretiden, med trafikprop i alle sidevejene), og den er mere elegant. de har alle sammen indbygget cam, hvilket er en kæmpe fordel.
Samsungen er der nyeste nye på markedet. Den er, ud over at være kendt fra The Matrix, en telefon med meget elegangt desighn (samsung som altid!), den har intet mindre end 65.000 farver, spil MMS og alt det der llir der følger med. Ved endnu ikke om den kan afspille videosekvenser, men det tror jeg den kan. Den har roterbart kamera, hvilket gør det nemmer at tage billeder. Den kan jo klappes sammen, og på den øverste klap er der en lille skærm med 256 farver (ganske genialt). Denne kan dog kun bruges når telefonen er slukket. Et minus er dog PRISEN som man nemt kan få to lettere brugte nokia 7650 for, og den er så ny, at der faktisk ikke er nogen på brugt markedet (søgte i en uge uden held).
Der er også telefoner som Sony Ericsson, Siemens og Motorola. MEn de er for dyre i forhold til hvad de kan. Skulle du vælge et alternativ til Nokia og Samsung, skulle det være S/E's PD800 som er en PDA (lommecomputer) parret med en mobil. Kan en masse, Ser ud af en masse, og KOSTER en masse (ca. 5000). Men noget lir har den da som de andre ikke har, der er touchscreen på, som følge af "parringen" med en PDA.

Håber det kunne hjælpe

Med Venlig Hilsen - ZeroXP

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 10-07-03 21:51

en lidt tung tekst, men syns den er værd at læse...

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 10-07-03 21:54

plzz, bær over med mine stavefejl.

Kommentar
Fra : Wogelius

Dato : 31-07-03 17:51

har du kigget på www.mobilpriser.dk det er en god side.... hvis du køber en af de nyere nokia er de ikke simlåst!!

Wogelius