/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Perl og Windows 2000
Fra : falconi1
Vist : 435 gange
50 point
Dato : 10-07-03 12:33

Min ordbog i Perl kan ikke installeres.
Jeg har i flere år brugt en dansk-engelsk/engelsk-dansk ordbog, som jeg fandt på adressen: http://www.dcc.com.ua/dikt/download2.html (fremstillet i PERL)

Jeg havde den til at virke på min Windows 2000, og jeg tror, at det var mere held end forstand, at jeg fik den installeret. Når jeg tastede på ikonet ORDBOG, fik jeg et pop-up vindue, som jeg skrev det danske ord i. Når jeg trykkede ENTER kom der et nyt pop-up vindue med den engelske oversættelse. Det virkede super.

Nu har jeg geninstalleret Win 2000 og XP, men kan ikke få installeret ordbogen (heller ikke i Windows ME, hvor jeg får fejlteksten: Key path doesn't exist). Jeg prøver nu på 3. aften/nat og har brug for lidt hjælp.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 10-07-03 14:59

Hvad har du gjort udover at installere windows xp ??

Der følger jo en hel vejledning med, er den fulgt til punkt og prikke ?

Kommentar
Fra : falconi1

Dato : 10-07-03 15:40

Jeg har intet gjort udover at installere XP.

Hvis du mener vejledningen til Ordbogen på den nævnte adresse, så har jeg vist prøvet alt.