/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Samling af Yamaha 4g motor :-|
Fra : DrInsane
Vist : 618 gange
100 point
Dato : 09-07-03 22:07

Jeg står, med en Yamaha motor... Den er skildt ad... meget...

Sagen er den, at jeg skulle have skiftet lejer og simringe i den, hvilket forløb som det skulle, jeg fik splittet dyret ad, skiftet hvad der nu skullle skiftes. Jeg samlede den, troede jeg, for jeg kunne sq ikke lige finde et sted til 2 mellemrumsskiver, og det er jo ikke lige så fedt... Så jeg ville høre om der var nogen, der havde en komplet optegnelse af en yamaha FS1 4g motor, eller på en eller anden måde kunne komme med et gæt på hvor der skal side skiver, og hvor der ingen skal være....

Alle bud er velkomne, da den MEGET gerne skulle være på hjulene i weekenden :|

// Peter Madsen (aka DrInsane)

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 09-07-03 22:12

Jeg ved det ikke, men hvis du vil have svar af andre, så prøv dog at hæv point tallet! Når du stille spørgsmålet på kandu.dk står der "nemt spørgsmål = 50 point, normalt = 100 point og svært = 200 point"... Jeg siger det bare.... syntes du dit spørgsmål er så nemt ?

Det er ikke fordi jeg skal blande mig, men jeg syntes bare folk er ved at blive meget nærrige med point....

Kommentar
Fra : DrInsane

Dato : 09-07-03 22:14

Ja, jeg undskylder, men jeg skulle lige have oprettet mig som superbruger, så jeg havde lidt at gøre med... den er på 100 nu, håber det kan sætte geisten lidt op hos folket =)

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 09-07-03 22:16

Hehe, godt så... Det er var også bare for din egen skyld

Accepteret svar
Fra : kleinsmeden

Modtaget 100 point
Dato : 11-07-03 10:00
Kommentar
Fra : DrInsane

Dato : 11-07-03 11:22

--> kleinsmeden - det var netop noget i den stil jefg søgte... jeg takker!

Godkendelse af svar
Fra : DrInsane

Dato : 11-07-03 11:22

Tak for svaret kleinsmeden.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 11-07-03 12:00

Det var sgu nogle fede link du havde kleinsmeden!!! Dem kan jeg da helt sikkert få glæde af!