/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ksn ikke se pps filer
Fra : asbjoren
Vist : 889 gange
50 point
Dato : 09-07-03 20:26

er der nogen der ved hvad jeg skal bruge, har office xp pro og windows home xp, hav skal bruge ud over dette

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 09-07-03 20:31

Du skal bruge Powerpoint fra office xp pakken
Hilsen: Lengberg

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 20:31

Nu kan jeg ikke huske om Powerpoint skal være installeret for at se *.pps filer.

Accepteret svar
Fra : summer

Modtaget 60 point
Dato : 09-07-03 20:34

Det er Microsoft programmet Powerpoint du skal bruge. Det følger normalt med i Officepakken sammen med Word og Exsel. Har du ikke det, kan du hente en gratis version her på engelsk:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=d1649c22-b51f-4910-93fc-4cf2832d3342&DisplayLang=en

mvh
summer

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 09-07-03 20:46

den fil jeg skal oppne ligger i en mail ??

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 20:48

Så kopiere du filen over på dit system først.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 09-07-03 20:49

Hvis du dobbeltklikker på den, åbner den selv hvis du har powerpoint, eller må du installere det fra officepakken

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 09-07-03 20:49

det kan den ikke `??

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 20:50

kan filen ikke kopieres eller er det powerpoint?
Hvis det er filen, så prøv at højre klikke på den vedhæftede fil og skriv hvilke muligheder du har.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-07-03 21:08

Kan du ikke højreklikke på filen og vælg gem? Hvis du gemmer den et eller andet sted, går du ind og markerer filen og holder Shift-tasten nede, men du højreklikker på den markerede fil, og vælger Åbn med..
I denne box vøælger du f.eks. Explorer, så kan du se pps-filen

mvh
summer

Kommentar
Fra : fqbjs

Dato : 09-07-03 21:20

Du oplyser ikke om din Outlook meddeler at "den har udelukket en for at beskytte........."
Hvis det er tilfældet skal du ind i din opsætning og ændre dette sikkerhedsforhold.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 21:50

Hvis du kender vedkommende som har lavet PPS filen så bed vedkommende om at gemme den som power point præsentation så kan alle åbne den.
Hvis du ikke kender den fil som er kommet til dig, så pas lige på hvad du åbner.
Hvad hedder filen, er det eks. blabla.pps og har den power point ikon.
Emesen.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-07-03 22:19

1) Hvad viser den hvis du dobbeltklikker på filen?
2) Hvad står der hvis du højreklikker på filen

Prøv lige at svare på disse spm. så vil det være lidt lettere at hjælpe

summer

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 10-07-03 05:29

Han er nok gået hjem!

Godkendelse af svar
Fra : asbjoren

Dato : 10-07-03 06:39

Tak for svaret summer.