/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Hvor på nettet ?
Fra : solskind
Vist : 415 gange
40 point
Dato : 09-07-03 18:51

Hvor på nettet kommer jeg i kontakt med kvinder, der søger kontakt med helt almindelige mænd. Evt til mere end bare venskab ?. VH solskind

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-07-03 18:57

Jeg vil tro www.scor.dk kan bruges.... Eller www.netdate.dk og www.dating.dk

held og lykke...

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 19:00

"Helt almindelige mænd?" - Hvad er definitionen på en sådan

www.dating.dk
www.scor.dk
www.netdate.dk
www.superkontakt.dk/

nikolaus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 19:04

Solkind er det her for sjov? Du kender min historie. Det ku' være vi sku' gå i byen sammen ? Jeg tror ikke kærligheden findes på nettet men, vi ku' da cruise gennem København og støve no'et op ? Glemme (H)ex'en og såd'n ?

For real...</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 19:21

Sandsynligheden for at finde en på nettet ved at udveksle seriøse "breve" er da større end at falde over noget i en brandert på et diskodasko.. men det skal da ikke afholde jer gutter fra at gå i byen alligevel!!!!

Mvh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 19:35

skingur -> Hvem siger det skal være i en brandert? ...eller på Disko ? ...eller på Spruthus ? ...eller Christiania ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 19:36

solgaard -> Vi ka' da ta' på stranden eller noget ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 19:48

man kan da ikke "cruise gennem KBH" på stranden vel altså nå!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 19:53

Jo, man kan. Nede ved Islands Brygge ; Badeland i KBH's havn !

...ellers ska' du se, vi ku' jo nok finde på no'et.

Lugter jeg lidt af misundelsen's brød i horizonten skingur ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 20:00

ha ha.. nej såmænd ikke, men du spurgte jo Solskind om I sku gå i byen sammen eller cruise gennem Kbh!!! Og det syns jeg da I skal!!!

næ.. misundelig bliver jeg kun, hvis jeg hører at I udover solskin ingen blæst har, at badevandet er 20 grader og at der er kølig vin på tilbud på alle byens hyggelige cafeer!!!

kh Christina, der bor i det nordjyske med højt til himlen, solskin og lunkne øller!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 20:16

Og godt ser jeg ud med dén i hænderne! Så det ku' være vi ku' ta' bedre sild (ØHrmm.. ørred) end denne jeg fangede i sidste uge. Skruppes, flækkes og op på køkkenbordet !!! ....med lunkne øl: Guf

http://home20.inet.tele.dk/friheden/ny_fisk.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 20:19

Hej solskind!

Det kunne jo være at du fandt en her på kandu. Så er der da en fælles interesse, nemlig det at være kandubruger. Senere hen vil det måske udvikle sig til mere end fælles interesse og venskab.

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 20:28

Solskind, hvis det udvikler sig til mere end venskab, så husk lige at tage dit ur af, som giver dødt hud.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 20:38

ans -> Thihi...

Og undskyld, jeg kom til at kalde dig for solgaard; SolSkinD. Han er jo ung og smuk...
Hvor bli'r solskind iøvrigt af i vores efterhånden omfattende billedarkiv? Papegøjer, hunde, sikkert snart fisk og hva' har vi ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 20:41

Når nej jeg kaldte di vist ikke for solgaard men, solkind. Undskyld. Venskabligt drilleri

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 20:45

Til molokyle:

Det er solskind, som har stillet spørgsmålet. Ganske rigtigt som du skrev før kaldte du solskind for solgaard.

mvh ans

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 09-07-03 21:07

Hej molokyle
Det lyder da som et skidegodt tilbud, altså en tur på strøget. eller en cruise gennem københavn. Nej tro mig eller ej det er ikke ment som " for sjov ". men som et , det bliver jeg da opfattet af venner og kollegaer, normalt tænkende menneskers, ønske om, at finde den eneste eneste. ETRÅBOMHJÆLP.DK

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 09-07-03 21:12

Hej ans
Du er virkelig god at have med på sidelinien. Klø på, dine indlæg luner. VH solskind

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 21:19

Solskind:

Jeg har det måske på samme måde, som du har det. Ikke for ung, ikke for køn, men humøret fejler ikke noget.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 21:26

solskind -> Jeg kan ikke garantere 'solskind' (fik du den ) , men vi ka' da godt lave en tur i byen. Tag ans med !

Kender du/I Floss i Larsbjørnstrædet no. 12 ?

Du/I ku' jo sende en email til mig, så det hele ikke behøver at foregå i plenum?

F.eks første uge i Aug.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 09-07-03 21:27

Hej ans
Jeg har naturligvis lyst et give molokyle en tur på mit " strøg " 16 km. lang strand med ca. 45000 gæster. det må da rykke. men det er ikke det jeg har brug for, lige nu. Derfor mit spørgsmål. VH solskind

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 09-07-03 21:40

Hej molokyle
Ja det er godt nok lige ved at jeg begynder at stave uden stavekontrol. ok ok det var en spøg. Jeg har bare ikke fattet, hvordan man bruger de der smilies. Super godt tilbud. Jeg vil lige konferere med ans. Høre hvad han/hun siger. Som en sidebærkning, kan jeg lige nævne, at dine bysbørn har ferieret hvor jeg bor gennem de sidste 45 år, ja ja ..det har jeg ladet mig fortælle, de sidate 30 kan jeg huske.det har været en fornøjelse, men vi har haft det så godt sammen sommeren igennem, at vi ikke har udvekslet adresser. Synd og skam, ak ja sådan går det jo.

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 09-07-03 21:42

Hej ans
Hvordan bruger jeg mine superpoints ?

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 09-07-03 21:47

Hej alle
Jeg går en tur igennem byen, der er midnatsåben. Jeg vender frygteligt tilbage.
Hej hej fra solskind.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 21:48

Det gør du sådan set slet ikke, solskind... de bliver brugt i den månedlige lodtrækning (kig til venstre på din skærm, lidt længere oppe!)
Mvh

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 21:50

Uha solskind, nu kommer jeg jo lidt i tvivl.

Jeg skal lige hente noget: gå gå gå gå gå gå gå , så fandt jeg det. Noget at skrive på, noget at skrive med, 7" søm og en hammer. Tilbage igen gå gå gå gå gå gå gå. Sådan. Banke, banke, banke og banke. Så blev det vist slået fast. Det ved jeg ikke.

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 22:00

solskind -> De forskellige smiley finder du på : http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 09-07-03 22:05

Hej ans
Den opfattede jeg ikke. Ja du må undskylde min iq er ikke noget at prale med. kom igen. forklar dig nærmere. VH solskind

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 09-07-03 22:09

Ja men molokyle...
hvordan sætter jeg dem ind ?

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 09-07-03 22:12

Jeg er ved at ryge ud af de seneste 25 stillede spørgsmål. jeg prøver at sætte lidt skub i den.
VH solskind

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 22:13

solskind mht smileys så se i "Kom Godt Igang" står til venstre. Den nederste linie vejleder dig.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 22:17

Solskind:

Du spurgte hvordan du kunne bruge dine superpoint. Det ved jeg ikke. Du kan kun være heldig og vinde månedens præmie, men det er nok ikke det, som du søger.

mvh ans : _ )

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 22:41

Her er en smiley der ikke er lavet endnu :_/ ( = jeg går på puden / ta'r en lur )

Ligner det ikke lidt en smiley der ligger ned med hånden/armen under hovedet ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : solskind

Dato : 10-07-03 13:00

Jo molokyle det gør det. Du er da ret genial. vh solskind

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 13:48

Nej, original

Men når du har pludret færdig med ans, så står mit tilbud ved magt. Vi ku' lave en lille bytur i Kbh. i første uge af august og se hvad vi ku' finde (på). Jeg kender 'ret' mange mennesker. Det er løgn. Kun et par hundrede af alle køn og i alle aldre. F.eks. ejeren og alle barpigerne på FLOSS. Mht. til dit oprindelige spørsmål så husk :

En god gammel huskeregel der siger :

Mænd elsker med øjnene.
Piger med ørene.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-03 21:16

solskind: Hvor på nettet du kan finde en partner, det ved jeg ikke.

Molokyles tilbud om en tur til Floss, den er jeg ikke med på, men I kan jo tage af sted sammen.

Du nævner, at der hvor du bor kommer molokyes bysbørn fra for at feriere. Så kan du jo denne gang udveksle adresse eller tlf.nr.. Hvor i landet bor du?

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 22:06

Ja, nysgerrig er jeg også! Hvis det er MINE piger, der holder ferie på DIN strand, kunne det måske være, JEG skulle besøge DIN hjemegn og komme videre i dagens tekst?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-07-03 22:18

nej nej molokyle, nu skal du ikke ødelægge det for solskind

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 22:43

ans ->Ok. Det kan du mene men, han/hun ( Hvor bli'r de billeder dog af ? ...gælder også DIG, hvis du er 'seriøs' ) kan da bare svare selv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-07-03 22:47

Jeg er jo lige hér : http://yff.dk/web_pages/kandu/Molokyle.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-08-03 00:20

Lang gåtur solskind?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 11-03-04 19:46

hej vi henvise dig til:

www.scor.dk
www.ofir.dk
www.netdating.dk

her burde du kunne finde noget.

mvh Lamse

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:24

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>