/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
En prut for meget.
Fra : fjederholt_99
Vist : 424 gange
5 point
Dato : 09-07-03 17:16

Er det pinligt hvis man ikke kan lade være med at prutte når man dyrker sex? Og er det unormalt?
hilsen Flouy

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-07-03 18:01

Nej. Det er måske lidt sjovt. Det gør ikke noget, man griner lidt sammen når man har sex.. Og nej, det sker nok for de fleste indimellem.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 09-07-03 21:38

Jeg syntes ikke at det er pineligt at "komme"til at prutte når man dyrker sex.

Nå jeg og konen dyrker sex sker det i hvert fald tit, man skal jo selvfølgelig ikke prutte partneren lige i hovedet.

Man skal måske prøve at undgå at prutte, hvis man er sammen men en ny partner

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 09-07-03 21:38

Jeg syntes ikke at det er pineligt at "komme"til at prutte når man dyrker sex.

Nå jeg og konen dyrker sex sker det i hvert fald tit, man skal jo selvfølgelig ikke prutte partneren lige i hovedet.

Man skal måske prøve at undgå at prutte, hvis man er sammen men en ny partner

Kommentar
Fra : Flemming55

Dato : 17-07-03 00:36

Nå, ja, hvad.
I et godt og fortroligt forhold bør man vel kunne slå en prut sammen. Der findes i hvertfald intet værre end at gå rundt og være "indeklemt" og være nervøs for, at toilettet ikke er afsides nok. Og når man så endelig kommer derud, så kan man sgu ikke.*S*.
Og iøvrigt er det jo lige så menneskeligt som så meget andet. Og det har altid undret mig, at det er årsag til så megen morskab og fnisen.
Men slå du blot en højlydt prut. De værste er "snigerne". Fælt.

Kommentar
Fra : frylund

Dato : 01-08-03 00:39

jeg syntes det er ok at lukke en ud

Kommentar
Fra : brianbent

Dato : 03-08-03 13:42

i en 69 er det nok lidt malplaceret

Kommentar
Fra : AnnLouise

Dato : 19-11-03 00:20

Jeg synes det er det mest frastødende og mindstsexede man overhovedet kan gøre!!!!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 20-11-03 16:57

Narh, AnnLouise.. En stor ræbende ølbøvs er da værre..

Kommentar
Fra : AnnLouise

Dato : 22-11-03 19:17

Jeg synes godt nok ikke det ene alternativ er bedre end det andet! Begge dele ville få mig til at vende mig om på den anden side!

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 23-11-03 14:52

Søde AnnLouise, hvordan ville du mon ha´det, hvis drømmefyren nulred dig, så du var tæt på at flyve helt op under loftet, og du midtidethele kom til at slippe en lillebitte lydløs vind... (den KUNNE han da ikk' høre..) ---og kæresten fornærmet triller omkring med ryggen til dig og lader dig ligge og koge med alle talenterne..

Altermativet: Du er liiiige ved at komme, og du --eller han-- skriger: VENT! VENT! -jeg skal lige ud og prutte!!

Kommentar
Fra : AnnLouise

Dato : 23-11-03 18:33

det er sgu da totalt for klamt. Jeg ku aldrig drømme om selv at gøre det, og hvis min kæreste gjorde det, ku han bare pakke sine talenter sammen og pisse af! han ku jo eventuelt tage at holde på sit gas til senere!!!!

Kommentar
Fra : tempraslamse

Dato : 12-03-04 00:26

AnnLouise...

Kan ik lade være med at sige.... man kan ik holde på noget man ik har i hænderne, og vil oxo sige, det gør det bare værre at holde på prutten... og man mister lysten og får ondt i maven.... der er jo ik tale om en mega stor brandskid... ja, undskyld udtrykket.... man kan jo oxo sige... lige 2 sek. og så vende sig den anden vej, og så kysse med ham imens den damper af.

mvh Lamse

Kommentar
Fra : Hillary

Dato : 27-03-06 22:51

øh.. hvilken prut snakker vi om??
Den der kommer bagud.. eller når han står bagved og der kommer luft med ind??