/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
neonrør tilslutning.
Fra : BuLLeFaR
Vist : 271 gange
50 point
Dato : 09-07-03 16:30

Jeg har for 10 min siden været ovre i thansen og købe det her: http://www.thansen.dk/product.asp?c=153678155&n=517708620&pn=517689522
der var en lille kontakt med, hvordan tilslutter jeg så de 2 ledninger (i 1) den kontakt så det virker? og så ned på batteriet.
På kontakten er på bunden 3 forskellige jeg kan tilslutte til.. hvad for nogen hvor og hvordan?

Kommentar
Fra : BuLLeFaR

Dato : 09-07-03 16:32

(Sry) men må helst godt gå hurtigt.. da min far snart kommer hjem, og vil ikke have at han rør min scooter.. så går der bare et eller andet galt, og så vil den ikke køre !

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 09-07-03 21:12

en ledning fra rør til kontakt, og fra kontakt til plus eller minus (af hænger jo af røret).. og en ledning fra plus eller minus direkte på tilsvarende på batteriet !

Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 09-07-03 21:25

Er det ikke lidt langt til en knallert?

Kommentar
Fra : BuLLeFaR

Dato : 09-07-03 23:21

jo.. det var lidt længere end jeg havde regnet med...

Jon > Mange tak.. Tester det imorgen..

Kommentar
Fra : BuLLeFaR

Dato : 09-07-03 23:21

jo.. det var lidt længere end jeg havde regnet med...

Jon > Mange tak.. Tester det imorgen..