/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder denne sang??
Fra : Jimmi_S
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 09-07-03 12:51

Er der nogen der ved hvad denne sang hedder: "sket er sket og gjort er gjort og det man lavede dagen før er sgu altid noget lort.."

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 12:57

Ved du evt. hvem der har skrevet den og hvornår den ca. er fra? Ny eller gammel sang? Det lyder sådan lidt TV2- agtigt!!!

Kommentar
Fra : Jimmi_S

Dato : 09-07-03 14:03

Den er ikke ny.. men lige hvornår den kom frem ved jeg ikke. Jeg tror det er SPAR2 men jeg er ikke sikker..

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 11-07-03 09:08

Jeg er ikke sikker, men jeg syntes igår at høre i radioen en text som var lig det du søger. De sagde bagefter at det var"danser med drenge"- men som sagt er jeg ikke sikker på textens ordlyd, da der var meget larm omkring mig så jeg kunne ikke høre helt hvad de sagde. Der blev desværre helle ikke sagt et årstal!! -Håber du finder ud af det!

Kommentar
Fra : Janni3

Dato : 11-07-03 09:11

Hejsa...

Den lyder lidt som en sang jeg har hørt og den hedder i hvert fald: " Kom tilbage til mig."

Jeg er ikke sikker, men den kunne godt lyde lidt...

Prøv dig lidt frem...

Go´sommerferie..

Kommentar
Fra : TineBlach

Dato : 19-08-03 12:14

Hej
Det er ikke "kom tilbage til mig", med danseorkestret, der går teksten: "gjort er gjort, og jeg fortryder nu, nu, nu, nu, ...."
Tejne

Kommentar
Fra : Dyne

Dato : 19-08-03 17:29

Hej Jimmí.
Det er et nummer med Spar2 - men jeg kan ikke lige huske titlen på nummeret, men det kan du vel finde ud af, ved at smide dem en mail - de må da ha' en hjemmeside!?!
Mvh Dyne

Kommentar
Fra : Janni3

Dato : 19-08-03 18:09

okay.. men det var da tæt på