/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Timer chip CD4536BE
Fra : LLM
Vist : 815 gange
150 point
Dato : 09-07-03 12:25

Jeg vil lige høre om der er nogen elektronik kyndige, der kender en let tilgængelig instruktion i hvordan man instiller denne Timer chip CD4536BE til de tidsintervaller man ønsker. (Feks. indstillingstabel).
MVH LLM

Accepteret svar
Fra : arly

Modtaget 160 point
Dato : 09-07-03 13:27

Hej LLM,

Dette link giver dig adgang til Databladet til din Texas Kreds:

http://focus.ti.com/lit/ds/symlink/cd4536b.pdf

Jeg håber at det var hvad du søgte, ellers lad mig vide..

Med venlig hilsen
Arly

Kommentar
Fra : LLM

Dato : 09-07-03 16:03

Tak for venligheden Arly. Det link kender jeg i forevejen. Der er sikkert også den information, man har brug for, hvis man ellers forstår at tolke den (dvs. er uddannet el. ingeniør). Den er iøvrigt svær at læse pga. dårlig trykkvalitet.

Det jeg har mest brug for er en kort lynmanualt til programering. Hvodan skal ABCD stå binært, hvis jeg feks. skal have en ON tid på feks. 0,5 timer eller 2, 3, 4, timer osv.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 13-07-03 08:17

Ja, undskyld jeg spørger: Hvorfor skal det lige være cd4536 du skal bruge??

MVH

Godkendelse af svar
Fra : LLM

Dato : 16-07-03 12:16

Tak for svaret arly. Det lykkedes at udtrække den fornødne information af disse data.