/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Digital videokamera erfaring.
Fra : mikael_hanna
Vist : 371 gange
500 point
Dato : 09-07-03 12:08

Halløjsasa...!

Jeg er igang med at investere i et godt digitalt videokamera. Jeg har altid været fan af alt som hedder SONY. Jeg er derfor faldet for det kamera som hedder Sony DCR TRV-33DV. Er der nogen som ejer dette kamera og gerne vil dele deres erfaring med kameraet med mig.? (plus og minus ved kameraet) Jeg har læst få artikler og anmeldelser af kameraet, men jeg har ikke fået nogle bruger indtryk..!

Så please fortæl mig lidt om jeres erfaring med dette kamera (eller for den sags skyld et andet godt digitalt VIDEO kamera som i gerne vil anbefale mig), jeg giver 500 point til den som kan give mig god feedback..! Håber på svar..!

Mikael-drengen.!

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-07-03 14:08

Forbrugerstyrelsens "råd og resultater" er et uafhængigt test-forening. De har testet dette kamera hvor du kan læse om det her http://www.fs.dk/pdf/rr/99/rr991114.pdf

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 500 point
Dato : 09-07-03 14:14

Jeg ved ikke om du har læst denne http://www.camcorderinfo.com/content/sony-dcr-trv33-camcorder-review.htm men det er også en review som går i dybden

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 09-07-03 14:33

Til Uffe29 - i den test du har smidt en LiNK (forbrugerstyrrelsen) til her, tester de kun ældre modeller. Kameraet er fra 2003 ikke 1999. Prøv igen.
Den anden test har jeg længe læst og slugt hvert eneste ord (det er nok mest pga. af den af jeg overvejer dette kamera).

Men jeg er nu mere interreseret i at få en mening fra en som har løbt dette kamera selv.!!

Ellers mange tak - og kom gerne med flere forslag Uffe29.

Godkendelse af svar
Fra : mikael_hanna

Dato : 25-07-03 17:44

Tak for svaret Uffe29.