/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
knirkende rygsæk
Fra : Xingyi
Vist : 940 gange
100 point
Dato : 09-07-03 12:08

hvordan stopper man bedst at en rygsæk knirker i syningerne når man går, er jo til at få et flip over den piver for hvert skridt man tager

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 12:15

Pt er det lidt svært at finde ud af om brugerne er seriøse med deres spørgsmål.

Så derfor dette svar: Brug ørepropper

mvh ans

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 12:40

Tjae.. som rytter plejer jeg at komme en lille smule sadelsæbe på sadlen, der hvor det knirker. Det er da et forsøg værd atprøve det på rygsækken, selv om den evt. er af nylon. Hvo intet vover..

Ans.. hvis du er i tvivl, så bare lad være at svare. Det er ubehageligt for andre brugere at få skudt i skoene, at de ikke er seriøse.

mvh Christina

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 09-07-03 13:08

Spay syningerne ind- og udvendig med et silicone inprægnerings produkt. Bare giv den et ordentligt 'pulver' ! Det skjolder ikke. Farvel KNIRK....

Hvis den er af læder følger du blot skingur's råd (..husk også at bruge vand), men efterbehandler, når den er tør, med et læderfedt produkt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 13:16

Godt råd fra molokylet! Men kan det mon have noget at gøre med, hvordan rygsækken er pakket?
Kh Christina, der ikke bruger rygsæk

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 09-07-03 13:48

Hej

Hvis silicone, læderfedt m.m. ikke virker så prøv at se om du kan få fat i et Teflon baseret smøre- og slipmiddel, som efterlader en hurtigtørrende , klæbfri og transparent smørefilm.

Prøv at søge eks.v. med Google og efter "teflon smøremiddel"

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 13:53

Bjarne_H -> Hvis rygsækken er lavet af stof og ikke nylon, skjolder det produkt du nævner.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Xingyi

Dato : 09-07-03 21:31

Tak for svaret molokyle.