/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
besøgssteder i sommerferien
Fra : MSS
Vist : 456 gange
20 point
Dato : 09-07-03 11:45

Hej

Nogle gode ideer til steder man kan besøge med en dreng på 15 mdr. her i sommerferien ??
Gerne i Jylland. Synes ikke at steder som Legoland er aktuelle endnu, men gode ideer modtages gerne.

Accepteret svar
Fra : Nikolaus

Modtaget 30 point
Dato : 09-07-03 12:00

Hej MSS

Der er lige blevet åbnet et nyt site på nettet der hedder "http://www.visit-us-all.dk/".
Prøv dette underlink http://www.visit-us-all.dk/attraktionerne.html. Der er en masse i hvert fald.

Men det er jo lidt svært med en dreng i den alder. Men kattegatcentret og specielt Givskud Zoo, bør da være noget han kan være med til

nikolaus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 12:23

Jeg tror at han vil være glad for at være sammen dig. Du skal bare tage dig tid til ham, selvom du ser på noget, der interesser dig.
Han skal have en is, få lov til at rode i jord,sand eller vand. Så tror jeg at han bliver glad.

God sommerferie.

sommerhilsen ans

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 09-07-03 12:38

Du skal da tage i Hoppeloppeland, det er kun for de små poder
www.hoppeloppeland.dk Vildt fantastisk sted.

Stormfeldt

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 12:43

Hej.. enig med ans, men klappedyrene i zoologisk have kunne måske også være sjovt (og lærerigt). Hvis det bliver strandvejr, så hjælp med at bygge sandslotte. Læs en masse fede historier for ham, selvom han måske ikke forstår dem endnu. Besøg de steder, du synes er spændende (ikke museer mv!), - er du glad, er han det også!

Mvh Christina

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 09-07-03 13:54

Tak for svaret Nikolaus, det ser ud til at være en rigtig god side, som jeg skal kigge nærmere på.
God sommer !

Kommentar
Fra : Nikolaus

Dato : 09-07-03 17:39

Det var så lidt! Håber i får en god sommer og en masse gode oplevelser