/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Robbie Williams Koncert
Fra : MariaPedersen
Vist : 586 gange
25 point
Dato : 09-07-03 10:00

Hej ! Er der ikke nogen der ved hvor man kan købe billetter til Robbie Williams koncerten i Parken ?! Jeg har tjekket på Billetnet og Billetmaskinen, uden held.. HJÆLP MIG !

Accepteret svar
Fra : TariLiex

Modtaget 35 point
Dato : 09-07-03 10:41

Du kan prøve at søge på den blå avis www.dba.dk og så er der gul og gratis www.gulgratis.dk og auktion siden QXL er også et forsøg www.qxl.dk

Held og lykke med det...

Jeg har lige søgt på den blå avis, der er MASSER....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 10:53

Så kommer du nok til at betale overpris.

mvh ans

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-07-03 11:54

ja, og ahem... køber man dem igennem dba.dk skal man liiiiiige være opmærksom på en ting... DET ER HAMRENDE ULOVLIGT! Med mindre at de selvfølgelig har fået tilladelse til at sælge dem... ellers er det det man kalder sort børs handel, hvilket i VOLDSOM grad fandt sted under dette års roskilde festival!

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-07-03 11:55

og det gælder self ikk KUN dba.dk, men også alle de andre som gulgratis.dk og andre person-til-person salgssteder!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 11:58

En "ærlig" billet til Robbie Williams koncerten skal du ikke regne med at få nu. Det er kun "hajerne", som har nogle til salg. Du må stå udenfor og lytte, ved godt det ikke er det samme som også at se ham.

mvh ans

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-07-03 14:11

lige præcis... og man sku næsten have været haj ved dette års roskilde festival... DAMN hvor var der mange der stod med skilte med "need ticket" etc... SORTBØRS SALGET VAR HELT OPPE PÅ 6.000 FOR EEN BILLET! Godt man havde købt sin billet i forskud for 1100...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 14:29

til ostemanden:

Det blev jo også meldt til politiet. Godt at du nød festivalen. Det gjorde min søn også. Han arbejdede i en af ølboderne. Så der var jo lidt smagsprøver en gang imellem.

Til MariaPedersen: Pas på hvis du køber en billet på nuværende tidspunkt.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-07-03 14:42

Til ans:
Ja, det mener du har sagt før i andre indlæg.... Kunne godt forestille mig at de smagsprøver nok blev brugt flittigt

Til MariaPedersen:
Ja, som ans siger skal du være MEGET forsigtig... Og næste gang være hurtigere ude...

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-07-03 15:48

hvad så HVIS man har købt en, men bliver forhindret i at komme til koncerten, så skal jeg simpelthen krølle billetten sammen og smide ud, fordi jeg må ikke sælge den....?!?! FEDT

Kommentar
Fra : Schnoor

Dato : 09-07-03 20:56

Der er nogen som fuldstændigt har misforstået hvad begrebet sortbørshandel betyder. Man må godt sælge billetter og lign. gennem guloggratis, den blå avis osv. Men kun til pålydende værdi. Sortbørsbegrebet drejer sig om når folk opkøber produkter og sælger dem videre til overpris.

Iøvrigt lige en reminder: Hvis man køber billetter uden for de officielle salgsteder, så hiv "hajen" med hen til billetlugen for at verificere billetten. Jeg sidder i billetlugen på roskilde og det er efterhånden blevet meget svært at spotte de falske billetter som der i øvrigt er rigtig mange af i omløb. Køb en lille UV- lampe. På billetter solgt gennem billetnet og billetmaskinen er udstyret med UV mærke på bagsiden. Der kan man helt sikkert se om billetten er ægte.

Nå men god jagt og hav en god koncert hvis du får fat i en billet. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig da jeg lige har solgt min egen billet (for pålydende!!)

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 10-07-03 01:07

ja, det er selvfølgelig rigtigt... du må GERNE sælge din billet via dba.dk etc så længe du IKKE tjener på det!
http://www.familieadvokaten.dk/Breve-100/b100-150.html

Så hvis du sku blive syg (som i tilfælde på linket, brække benet), så er der dog håb forude

MVH Ostemanden!

Godkendelse af svar
Fra : MariaPedersen

Dato : 16-07-03 15:30

Tak for svaret TariLiex.

Har søgt der inde, og der var masser ! 100 tak for hjælpen !