/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Windows Media Player
Fra : Hjemmebrandt
Vist : 329 gange
50 point
Dato : 09-07-03 09:39

Hej

Jeg har netop fået ASDL, og troede derfor at jeg ville være istand til at se f.eks Dr- nyheder på nettet via Windows Mediaplayer ver 9, men jeg får hele tiden denne fejlmeddelse: Error: Windows Media Player kan ikke afspille denne fil. Opret forbindelse til Internettet, eller indsæt det flytbare medie, hvor filen er placeret, og forsøg derefter at afspille filen igen.

Jeg er ikke den store ørn til it, så er der nogen som kan hjælpe mig igennem ?

(Jeg har windows 98)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 11:26

Du skal bruge RealOne Player. Det er derfor. http://www.real.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-07-03 11:45

yep... selvom realone player sucks, er det den som DR bruger til at videregive sine nyheder...

Kommentar
Fra : kaspertm

Dato : 01-10-03 05:09

Nej, jeg har samme problem og DR bruger nu Windows Media Player til TV-avisen på nettet. Da de brugte RealOne Player havde jeg ingen problemer. Jeg har også ADSL (hos TDC), så jeg har tænkt på om det kan være et firewall- eller routerproblem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:23

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : liliendahl

Dato : 02-05-06 11:14

har også problemer med min Windows Media Player - den "hakker" i det uanset hvilken hastighed jeg beder den om at afspille i - har snart prøvet alle tænkelige opdateringer uden held. Nogen der kan hjælpe ?