/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Så kom hun til verden!!!
Fra : Melander
Vist : 680 gange
200 point
Dato : 09-07-03 08:40

Hejsa..

Klokken 17.33 igår kom vores lille guldklump til verden, og hun er bare vildt skøn...

Dette forum er en god måde at få det ud til mange på, men der skal jo helst være et spørgsmål til, og det er :

Hvad kommer hun til at hedde til fornavn....

Der er point til den der gætter det, så har i allesammen noget at vride jeres hjerner med..

Jeg smutter ind på sygehuset igen, og aner ikke hvornår jeg er tilbage her, men jeg skal nok komme...

Jubel Baby Hilsen Melander

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 09-07-03 08:48

Hej Melander,
Hjertelig tillykke med din guldklump. Et bud på et navn......hmmmm........Amalie...hvof ik`.?
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 09-07-03 08:53

Stort tillykke

Hun skal da hedde Cecillie, det er vidst nok det mest populære navn til piger for tiden, men hun kunne jo også komme til at hedde Melissa, Patricia, Rebecca, Jessica, eller Jaqueline hvis det skulle være lidt mere specielt. Natasja, Laura, Freja, Julie, Sofie, Louise, Helena og Malou er også bud på navne der er brugt til små piger i dag.
Ja det var lidt mange gæt, men det er umiddelbart alle de navne de små piger i "min" børnehave/vuggestue hedder.

Endnu en gang tillykke

MVH Bente

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 09-07-03 08:59

Jamen mange gange tillykke med hende!

Mit bud er helt klart Patricia!

Kommentar
Fra : nyfigen

Dato : 09-07-03 09:05

Mit bud er Matilde

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 09-07-03 09:24

Hej Melander

Stort tillykke med guldklumpen. De er da bar dejlige ik'? og så er hun
garenteret også den kønneste baby der nogensinde er født er jeg
sikker på.

Jeg tror hun skal hedde Emma. For da min datter for 1 1/2 år siden
fik tvillinger, håbede vi på at der var en lille "prinsesse", da de havde
en dreng i forvejen, men neeeeej, der kom 2 prinser, men de er jo
også dejlige. Men hviiiiiis der nu havde været en pige, så skulle hun
have heddet Emma.

Hold da op, det blev en helt roman.

Held og lykke med "Emma".

Mvh
Mone

Øhhh, forresten, hvor stor var hun, og hvad vejede hun ??

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 09-07-03 09:40

Tillykke Melander, med pigen,hun kommer garanteret til at hedde Marcia.

Manse9933

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 09-07-03 09:44

Stort tillykke Melander !!

Det er noget af det største man kan opnå

Din Guldklump skal selvfølgelig hedde Melanderine eller Cecilie.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 10:18

Tillykke til Melanders hustru samt Melander selv.

Det er jo ikke til at gætte hvad Jeres datter kommer til at hedde. Medmindre I vil søge om dispentation til et navn, så bliver det et af de godkendte navne som står i bogen: Hvad skal barnet hedde.

Held og lykke med den lille ny. Nyd tiden så længe I kan. Tiden kommer ikke tilbage.

mvh ans

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 09-07-03 10:38

Tillykke tillykke... Jeg syntes hun skal hedde Freya, det er et flot navn....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-07-03 10:44

Hej Melander ...

Rigtig hjertelig tillykke med jeres lille ny......

jeg er helt sikker på at Mille eller Milla er det navn i har valgt *SS og dog det kan jeg jo ikke vide - det vigtigste er vel at hun kommer når der bliver kaldt

Venlige hilsner

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 11:30

Famillien Melander : Gratulerer med Josephine. Hvem du end er? ..så velkommen til livet!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 12:27

Tillykke med lille Galadriel! Håber alt gik gik godt og at den nybagte mor ikke er helt slidt op.
Mvh Christina

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 09-07-03 14:02

Hej Melander og familie!

Hjertelig TIL LYKKE med familieforøgelsen

Nogle flotte navne som jeg også mener, at det kunne være er: Melanie, Brit og Susanne.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 14:08

bente64, srHansen, fnullermand OG Bjarne_H -> POINTSNYD

...og Tilmérlykke.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-07-03 14:12

--->molokyle
Hvad ... øøøhhh hvorfor siger du det der Fnullermand ( regner med det er mig du hentyder til ) det er da temmelig irriterende og ikke særligt opfindsomt......

og hvad pointsnyd er der i vores indlæg ??

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 14:24

Fnollerpige ->Undskyld, hvis du føler dig stødt. Det var sgu ikke meningen. Skulle være 'morsom'.

Også en 'morsomhed'. Jeg tænkte bare på: Hvornår sender en eller anden et link med alle godkendte pigenavne i danmark?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-07-03 14:34

*GG synes bare fnullermand lyder ulækkert.....lidt ligesom bussemand - så no hard feelings!!!!

ang. det med navnene - så skrev Melander ikke man ikke måtte lave lange lister ... desuden skrev jeg Mille eller Milla ( rimeligt nært beslægtede navne ) srhansen skrev faktisk kun EET bud - regner med Melander(ine) var en joke
- men kan da godt følge dig - for ja de 200 point kan jo bare gå til den kopierer listen fra : http://www.km.dk/hyppige_spm/pigenavne.htm der findes ALLE godkendte navne til piger i DK

MEN men .... jeg er nu ligeglad med sølle 200 point - jeg ville mest af alt ønske Melander tillykke med den smukke oplevelse det er at blive forældre.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 14:39

Fnollerpige -> Hvad betyder fnoller der hvor du kommer fra ? Jeg er opvokset på Ama'r og der er fnoller det samme som fnulder. Unskylder endnu engang, men nu fik vi da linket

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-07-03 14:43

Jaaah kunne ikke lade være men Melander bad om navne herinde - så linket kan KUN bruges til hjælp for fremtidige navnebydere i denne tråd.

Okay se det var interessant - min bedre halvdel er ligeså fra Amager og det er egentlig ham der engang kaldte mig Fnoller .... Fnollerpige opstod så egentlig fordi jeg klokkede i det i forbindelse med en profil og Fnoller var optaget ( af mig selv ) så måtte jeg jo lave et nyt.

Så bliver jeg helt flov - for hvis det er sandt hvad du fortæller om Fnoller og fnuller - er din udtalelse jo slet ikke så ved siden af.

Kan nogen bevise det er specielt amagerikansk ?

Her hvor jeg kommer fra betyder Fnoller ingenting .... der bruger vi ordet fnuller ( i tøj f.eks )

Karina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 14:49

Fnollerpige -> Næh.. Jeg tror ikke jeg kan føre beviser. Men i vores hus på Samosvej, hvor vi boede 3 generationer sammen, talte man om fnoller under sengen. Fnollermænd og koner, samt de små = fnollerpiger. Det kan være Farmor bare digtede?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 09-07-03 15:00

Hejzaa.. og tusinde tillykke med den lille guldklump.. hun skal da helt klart hedde Sara. Må i have al held og lykke........

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 09-07-03 15:31

Hmm

--->molokyle - der kan der ikke blive tale om pointsnyd før Melander tildeler point og som Karine skriver - sølle 200 point.

Som skrevet utallige gange - jeg er her ikke for at score ponts, tværtimod som jeg har skrevet mange gange - afskaf dem eller lav systemet om!

Men at der kommer en sådan udtalelse fra dig, der har og bruger flere profiler

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 15:39

Bjarne_H -> Rolig nu.... Lad os ikke ødelægge 'Den Lykkelige Begivenhed' idag. En lille disputs med Fnollerpigen; fordi hun fortjente en forklaring og en undskyldning.

SLUT herfra :_/ ( Ny Smiley !!! Der betyder: Jeg ta'r en lur. -> Fnollerpige, du kan tegne.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-07-03 15:45

Ja skal gerne lave en sådan - en eller anden dag - apropos undskyldninger - så undskyld molokyle for at jeg "bitchede" over det med fnullermænd og koner - forholder det sig som du siger - var der vist ikke grund til, at tage sådan på vej

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 09-07-03 17:01

Molekyle> fnollerpige>

Bare så`ent rent oplysningsmæssigt (og lave lidt sjov i gaden...)
Fnullermænd, som jo er tæt beslægtede med "nullermænd" hedder på Norsk
"hybelkaniner" ( hop hop hop )
"NO OFFENCE MENT" Fnoller....

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 17:02

Tillykke tillykke - men der er ingen tvivl om at hun skal hedde COCA - opkaldt efter en Kakaofugl, og huiii skal hun nok få lært at sige.
Eyvind.
PS. Jeg må nok ikke bruge min rygende smily i nærheden af små børn.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 09-07-03 18:28

laurenzio--->

*GGG ja det har da været en svært lærerig dag udi nuller/noller/fnullermænd- og koner.
Og nu et strejf af norske nullermænd

Hybelkaniner *LOL* - nullermænd i den størrelse har jeg set - de er sgu ret opfindsomme i Norge.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 18:54

MMmmnnh... Godt med en 'morfar' som ram2 ville ha' sagt.

Fnollerpige -> laurenzio har måske fat i noget? Min farmor var fra Norge, så jeg er 3. generations indvandre !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-07-03 19:00

Min mormor er også fra Norge, molokyle, så vi skal nok træde lidt varsomt her i "det nye land"
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 19:10

Lige meget hvor man kommer fra, kommer man til det samme sted som 'Josephine' gør.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 19:18

Galadriel!!!

Så i tv at et yngre par ville kalde deres nyfødte "eowin".

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 19:26

De kan nok ikke stave, det hedder Øjvin eller på dansk Eyvind.
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 19:30

og så til en lille pige.. fniis!

Muligvis staves det "Eodwin", men er ikke ganske sikker og gider ikke slå det op...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 19:35

skingur!
Du sagde ikke noget om nogen pige.
Citat
Så i tv at et yngre par ville kalde deres nyfødte "eowin".

Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 19:47

det gør det da ikke bedre

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 20:24

hmmm

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 20:33

ville du gerne have haft en lille pige, der skulle hedde eyvind? Stakkels dig... føler med dig!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-07-03 22:18

hejsa igen,,,,er lige kommet hjem fra hospitalet, hvor jeg har skiftet den lille guldklump....

Hun er 52 cm og vejer 3525 gram...

huiiii det kan hun allerede sige og så grynter hun vildt sødt når hun får bryst, men hvad de gør vi andre jo også

jeg lader den stå lidt endnu, for der er ingen af jer der har ramt rigtigt.................og øhh nøjs lige med et par bud af gangen, der er for nemt at remse dem alle op på en gang....

I morgen kommer vi på patienthospitalet og det glæder vi os til, og mange tak for alle tillykkerne..........

Aften hilsen fra en træt far...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-07-03 22:30

Hej Melander velkommen hjem fra bleskift.

Håber på at familien fremover får en dejlig tid sammen. Nyd den, for den kommer ikke tilbage.

Mht. dit spørgsmål: Skal jeg svare på noget som du selv ved?

mvh ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 22:47

Hai igen Melander.

Hun kan åbentbart også andet end at sige :

[citat]
huiiii
[/code]

...siden du også skulle skifte hende

Ha' en go' og urolig første nat... og held og lykke.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-07-03 23:45

ans>>ja selvfølgelig skal du det, for denne kategori smalltalk, bestemmer man selv hvor åndsvage spørgsmålene er.......

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-07-03 00:00

sofie?

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 10-07-03 00:05

simone?

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 10-07-03 00:06

viktoria?

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 10-07-03 00:38

lidt hjælp inden jeg går til ro..

Navnet under 5 bogstaver............

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-03 01:01

Melander et åndsvagt spørgsmål???, det kan du da ikke mene om navnet til din datter.

mvh ans

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 10-07-03 01:09

Line *SS

Godnat og endnu en gang hjertelig tillykke med hende.

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 10-07-03 01:12

Nana

(Nana på vej op i bussen, far spæner efter, et andet barn spørger
"Er det der din far?"

Nana kigger længe på ham

"Narj" siger hun så!!! GULD.. går ud fra, I alle kan huske serien??)

Og tillykke igen!!!!
Mvh Christina

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-03 01:20

Melander og familie:

Jeg vil ikke gætte på et navn. Jeg håber bare på at hun bliver glad for det fremover.

mvh ans

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 10-07-03 01:26

Mia

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 10-07-03 07:44

Mie

Accepteret svar
Fra : laurenzio

Modtaget 200 point
Dato : 10-07-03 08:19

Hej Melander

Hun tar sgu hurtigt ved lære den bette....huuiiiii
Nu mangler hun bare kakaofuglen

Nyt bud, Ea.....
Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 09:39

Naja; selvfølgelig. Hvor er jeg dum

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 10-07-03 15:36

anja?

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 10-07-03 15:40

Pia

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 10-07-03 16:38

lea?

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 10-07-03 16:39

eva?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-07-03 16:45

Lise eller Jane

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 10-07-03 17:06

Jeg vil ikke gætte på endnu et navn, men blot komme med et lille poetisk indfald:
Forældrenes mesterværk
"De tog 2 af himlens klareste stjerner, det blev dine øjne.
De tog 3 af universets smukkeste kometer, en følsom som blev dit hjerte, en vis som blev din hjerne, og en glad som blev dit sind. De lånte af stjernernes støv, og dryssede det over dig, så det ku beskytte dig mod den hårde verden. De stjal af solens stråler og lagde dem i alle dine smil. Da du var færdigskabt, lagde de dig i vuggen. Stolte over deres mesterværk, flettede de en krans af kærlighed og lagde den på dit hoved"
Endnu engang tillykke... mange glade hilsner fra mig.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-07-03 17:10

Jeg gætter altså på et pigenavn.
Emesen.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 10-07-03 17:12

EOWIN er hende fra Ringenes herre.... en elv...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-07-03 17:17

Else
Elsa
Lisa
Lone
Line
Luna
Eller også et andet pigenavn.
Emesen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 19:46

sabelfisk -> Hvor poetisk men, hun hedder altså : Naja

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 19:47

Ups... Nåja.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 19:49

Stavefejl : Neja... ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bente64

Dato : 12-07-03 00:50

maja

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-07-03 11:48

Til Melander og familie:

Jeg håber på at intet nyt er godt nyt.

sommerhilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 14-07-03 14:59

Tak for svaret laurenzio.

Et super svar der, hun kommer nemlig til at hedde Ea...

Vi er lige kommet hjem fra patienthotellet på skejby.

Tak for alle budene, og gode ønsker til jer alle..

Hilsen Melander og lille Ea

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 14-07-03 16:19

Velkommen hjem Ea og Melander+Kone

så er det bare om at få oprettet hende en brugerprofil på Kandu *G

Karina