/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Realplayer converter
Fra : HanSSoN
Vist : 345 gange
100 point
Dato : 09-07-03 02:37

Er der nogen der ved hvordan man converter avi, mpg osv... til til ram eller en slags realplayer file.
Jeg har ledt efter nogle programmer, men uden held!

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 03:45

Det må være denne du søger : http://www.doeasier.org/avi-converter/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 09-07-03 11:08
Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 09-07-03 13:15

MOLOKYLE siden er ved at blive updated så jeg kan ikke downloade den øv!
men ellers tak. hvis du måske kan finde noget mere.......

OG HC/Catbody det er kun til at converter rm og mp3, det er ikke audio, det er video alså realplayer (ram filer) jeg vil convert til. men ellers tak.

Hvis der er andre der kan hjælpe er spørgsmålet stadig åben.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 13:34

Den skulle være oppe nu. Det er den hos mig og den kan hvad du beder om: avi og mpeg -> rm, i 7 dage ihvert fald.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 09-07-03 13:35

jeg prøver!

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 09-07-03 13:40

det kan man ikke der står bare "We are updating Easy Video Converter and have suspended the downloads of Easy AVI Converter temporarily. Sorry for any inconvenience. "

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 13:44

Rigtig nok... men, du må ha' en sløv forbindelse, for efter et stykke tid kommer et skærmdump af Easy Video Converter frem hvor det står.

Venligst </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 13:45

Ps. når du kommer dertil skal du selvfølgelig vælge Download i menuen til venstre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 09-07-03 13:45

aaah ok jeg venter

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 09-07-03 13:49

Øv, Sorry sorry sorry....

Det er rigtig nok. De har lukket siden jeg var der sidst. Undskyld.

Nå men, så må du vist vente en dag eller to.

(..og jeg som havde glædet mig til point )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 09-07-03 13:50

Under products list skal jeg bare gå ind under "Easy AVI Converter"så er det der skærmdumpern vil komme eller hvad! for der kommer ingenting

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 09-07-03 13:51

ok hej.

spørgsmålet er stadig åben.........

Kommentar
Fra : jmc111

Dato : 22-07-03 10:22

søg på www.twocows.com der er en hel række shareware programmer! Easy video Converter er ok men laver vandmærker i dine billeder, ikke just pænt hvis man skal se sin ferievideo!

Godkendelse af svar
Fra : HanSSoN

Dato : 08-08-03 00:00

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 08-08-03 11:19

Jeg har fundet et rigtigt godt program RM converter 1.40. skriv til mig for at få cracken jeshansson@hotmail.com