/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
TV apparater
Fra : Lucern
Vist : 561 gange
50 point
Dato : 09-07-03 02:11

Er dette dette det rette forum forum for spørgsmål om TV apparater?
Kan ikke finde noget specifikt forum om det.
Kan det passe eller er det bare mig???

Per

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 09-07-03 02:33

Hej Per!

Nej det tror jeg ikke; men der er ikke nogen speielt vedr. TV.

Men der nogen der i stedet bruger:
http://www.kandu.dk/dk/emne/20216 Andet fritid og
http://www.kandu.dk/dk/emne/30610 Andet hardware

og så er der jo også:
http://www.kandu.dk/dk/emne/30216 Andet multimedie

og husk hvis du lige leder efter noget så kan du jo også bruge søge-funktionen.

Men hvilken du bruger tages nok ikke så højtideligt - men ellers så skriv til Kandu og foreslå dem oprettelse af en sådan!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Lucern

Dato : 09-07-03 03:06

Underligt at der ikke er er en kategori for noget så almindeligt emne som Tv apparater.
Ville bare spørge om Sharp 32JF76 mon er et ok TV. Det har Black Matrix billedrør. Kan ikke finde et Tv der designmæssigt ser bedre ud til min stue.

Digitalt kamfilter, 3 scart (1 RGB + 2 AV) AV-link, Wide plus, Automatisk widefunktion Bild i Bild, Virtual Dolby, Front AV + S EPG + Sharp TV Guide, Automatisk volymreglering, Automatisk installation och sortering, 32-tums Black Matrix, 100 Hz real flat, 16:9, Text-TV medhttp://www.sharp.se/

Mvh

Per

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 60 point
Dato : 09-07-03 03:49

Hej igen Per!

Næ - det kan du have ret i - men efterspørgslen skal jo være der og det må vi brugere jo hjælpe med til.

Eller så synes jeg da det er et udmærket forslag til et nyt TV.

Sharp er et godt mærke; selv har jeg et 32" Phillips med nogenlunde samme specifikationer. Har ellers tidligere haft B&O; men jeg synes de blev for dyre i forhold til hvad de kunne når man sammen lignede med andre mærker.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Lucern

Dato : 09-07-03 04:16

Jeg synes at sharp af en eller anden grund bliver bliver frosset ude her i dk. Er sjældent med i tests m.v. Har nok noget med den danske Mafia at gøre.

Godkendelse af svar
Fra : Lucern

Dato : 10-08-03 00:18

Tak for svaret Bjarne_H.