/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
uffe29
Fra : skingur
Vist : 539 gange
1 point
Dato : 09-07-03 00:24

Muligvis et dumt spørgsmål.. men var det dig, jeg mødte ude ved hestene i dag????
(Den sorte islænder)

mvh Christina, der åbenbart har fået kanduere på hjernen!!!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 11 point
Dato : 09-07-03 00:29

skingur -> Du ved jo godt uffe29 ser sådan ud : http://yff.dk/web_pages/kandu/Uffe29_Ny.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 00:33

ja, men det er også derfor jeg spørger.. synes det lignede gevaldigt men er alligevel i tvivl.. og måske bor uffe på sjælland og så er det garanteret ikke ham, men mig der ser kanduere allevegne!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 00:51

Hva' er det for et pelsdyr du har på armen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 12:18

Pelsdyret er min smukke langhårede dværggravhund, Gandalf!!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 12:41

Jeg kender en fyr der har et hundyr af slagsen : 'Liza'. Enormt kær.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 12:51

Har han mon overvejet at få hvalpe på hende? I såfald stiller Gandalf sig gerne til rådighed! (To førstepræmier på godkendte udstillinger). Kanon temperament, god bygning, smuk pels osv. Er ikke HD tjekket. (Men der har intet været i familien!)

Christina

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 13:19

Phillip; som min kammerat hedder, har haft hvalpe med hende to gange. Jeg ka' da spørge? Han bor i indre København mellem HC. Ørsted's Parken og Søerne. Der har han en forretning. Han er lidt speciel !!! Han bygger Skulpturer sammensat af udstoppede dyr og dukker. Alt fra Strudse til Hajer og alt fra Babie- til Manneqin dukker. Han finder tingene på loppemarkeder og han syer selv skupturenes tøj.
Spøjs fætter. Skide sød og ondskabsfuld

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 13:24

ad.. det lyder ækelt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 13:39

Det skal opleves. Det er ikke som du måske forstiller dig jfr. Historien om de i kunstens navn udstoppede hundehvalpe...FØJ !!!

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 25-08-03 21:40

Tak for svaret molokyle. Tror ikke Uffe nogensinde dukker op i denne tråd, så jeg kan vist ligesågodt lukke den....