/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
copycatDK - stil dog tippet som spørgsm~
Fra : kanjegik
Vist : 562 gange
420 point
Dato : 08-07-03 23:56

Du laver et tip der mere er et oplæg til om det kan være rigtigt:

[citat]
Dette tip er fra en af mine venner.

Det kan godt betale sig at regne lidt på det inden man får GPRS i det du betaler for trafikken. I følge min ven så er det mere dyrt at hente en favebillede ned med gprs end hvis han bare betalte minutstaksten for den tid telefonen var om det. Han viste mig nogle tal og der kunne jeg godt se han havde ret. Men selvfølgelig hvis man skal have ICQ online på mobilen så dur det jo ikke

Håber der er nogen derude der kan bruge dette tip
[/code]

Jeg er da ikke ked af at bringe dette spørgsmål - med point på!

Det er rent faktisk en interessant diskussion - som du bare baserer på en "vens tal". Der er jo intet ondt i at bruge GPRS - i de fleste tilfælde er det gratis at oprette - og så indstiller man sin telefon til at bruge det når det er det bedste....

Det afhænger meget af udbyder og hvad man skal bruge forbindelsen til. Jeg bruger selv både GPRS, MMS, SMS, EMAIL og DATA-forbindelse - men med forskellige indstillinger (og udbydere!)

Lad os få nogle erfaringer fra..........

Kommentar
Fra : soll

Dato : 11-07-03 01:26

hørt

Kommentar
Fra : mfalkh

Dato : 22-07-03 14:35

Det kommer helt an på prisen pr. mbyte..Telmore tager 17,5 - sonofon 60 kr(variant)...
Et farve billede på 50 kbyte vil koste 87,5 øre hos telmore det er tvivlsomt om du kan nå at downloade 50 kbyte på et halvt minut - slet ikke hvis det er på E-mail - jeg har ihvertfald aldrig haft den hastighed på min telefon, og det er med highspeed data.
Bruger en T68i med telmore...

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-07-03 12:28

>kanjegik.

Som vi før har drøftet, så hersker der vild forvirring om hvad Tips & Trick skal bruges til

Nedenstående link udtrykker tydeligt, at vi her har en person der ganske vederlagsfrit stiller sin ekspertise til rådighed for Kandu brugere?????

http://www.kandu.dk/dk/tip/4639

http://www.kandu.dk/dk/tip/4638

http://www.kandu.dk/dk/spg/19191

Eller er der bare tale om en person, der ønsker at tjene en god _sort_ skilling.
Personligt tror jeg, at det er den sidste model der er gældende. Derfor hører disse indlæg vel ikke hjemme, hverken i Tip & Trick eller for den sags i Kandu i det hele taget. Det er jo ikke en markedsplads.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 23-07-03 12:37

Denne tråd er til diskussion om GPRS - vi har vist nok diskuteret rigeligt mht. tips o.s.v.

Mvh

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 23-07-03 12:40

>kanjegik.

Okay. Jeg troede det var sådan mere generelt.

Mvh
Ram