/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Coca cola reklame sang hvor hentes den ?~
Fra : supernoob
Vist : 6081 gange
200 point
Dato : 08-07-03 22:26

Hej

Jeg vil gerne vide lidt om den nyeste coca cola reklame sang med pigen der synger, hvor fås den henne ???? Og hvad hedder den ????

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 09-07-03 09:13

Prøv på Coca Colas hjemmeside http://www.coca-cola.dk/ under redzone http://www.redzone.dk/ Registrer dig og log ind.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Banshee

Dato : 09-07-03 11:09

den er ikke nogle af stederne!!!!!!!!!!!!!

er der ingen der ved hvad den hedder det er jo en fed sang :D

Kommentar
Fra : supernoob

Dato : 09-07-03 11:10

Synes ikke jeg kan finde den på hverken redzone eller coca cola....????

Kommentar
Fra : festaben

Dato : 31-07-03 17:31

jeg vil tro den hedder "for os alle" men jeg har heller ikke kunne finde den :(

Kommentar
Fra : HardZequencer

Dato : 23-08-03 20:09

HeYsan!
Gå ind på www.cocacola.dk --> "Coke Stuff" --> Under "Underholdning", vælg "Soundtrack" - så skulle den meget gerne være der, både i MP3-format og i WMA...
Er der foresten nogle, der ved, hvad den der sang hedder fra Coca Cola Light Lemon-reklamen???

Kommentar
Fra : Mizz21

Dato : 27-08-03 12:50

J SKAL bruge teksten t coca cola sangen:For os allesammen....
R dr nogn som kan hjælpe mig??

Kommentar
Fra : Mizz21

Dato : 27-08-03 12:51

J SKAL bruge teksten t coca cola sangen:For os allesammen....
R dr nogn som kan hjælpe mig??

Kommentar
Fra : HardZequencer

Dato : 07-09-03 17:19

Teksten er jo også VILDT svær...! Optag da reklamen, hør den et par gange, og så kan du den sQ da udenad!! Teksten er også inde på Coca Cola's hjemmeside: www.cocacola.dk

Kommentar
Fra : ludvigden14

Dato : 02-10-03 19:08

Både tekst og reklame ligger inde på www.cocacola.dk og hvis du har yderligere spørgsmål til reklamen er det reklamebureauet www.publicis.dk der har lavet den. Sangerinden og komponisten er Lisbeth Rysgaard og hende kan du finde på www.faldenrysgaard.com.
Hilsen en stor fan af Lisbeth Rysgaard

Kommentar
Fra : ludvigden14

Dato : 02-10-03 19:08

Både tekst og reklame ligger inde på www.cocacola.dk og hvis du har yderligere spørgsmål til reklamen er det reklamebureauet www.publicis.dk der har lavet den. Sangerinden og komponisten er Lisbeth Rysgaard og hende kan du finde på www.faldenrysgaard.com.

Kommentar
Fra : Hona

Dato : 03-02-04 12:35

Er det den her ???

For de store
For de små
Dem som flasken peger på
For de mange
For de få
For de skæve
Og de skrå
For de tvivlende
De hellige
En masse vidt forskellige
Som bare godt kan lide at
synge sammen
Wau, wau, wau
For bølgegang i Dannebrog
Og lykken i en hestesko
For dig og mig og vi to
Blinket i øjet
En solopgang
Og havets brus
I et kys