/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne licens
Fra : martingreen
Vist : 357 gange
100 point
Dato : 24-12-01 16:10

Hej. Jeg har Windows Xp professionel.
Når man trykker på højre museknap på "Denne Computer", kan
man se at der står hvem programmet er givet licens til. Kan man fjerne
det navn? Så man bagefter kan registere det ordentligt med sit eget navn.
Jeg tænker mest på, om det bare er en fil man skal slette eller hvad?

På forhånd Tak

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 110 point
Dato : 24-12-01 16:27

Hej martingreen
Du gør følgende
Ny navn og organisation
Er Windows-installationen ikke registreret til den korrekte bruger og organisation. Begge dele kan ændres i registreringsdatabasen-nøglen HKEY_LOCAL_MACHINE, Software, Microsoft, Windows, CurrentVersion, RegisteredOwner/RegisteredOrganization.
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : martingreen

Dato : 24-12-01 16:35

Mange tak for svaret.
Er du uddannet inden for IT.
Mange tak.....

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-12-01 16:41

Hej Igen martingreen
Nej det er jeg ikke
det jeg kan har jeg lært mig selv,ved at læse en del bøger
MVH og en rigtig glædelig Jul Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-12-01 16:31

Ja, det kunne du vha. bl.a Customizer XP fra
http://www.tweaknow.com

Hilsener,
N
"martingreen" <martingreen.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:qsHV7.3339$aS.429829@news010.worldonline.dk...
> Hej. Jeg har Windows Xp professionel.
> Når man trykker på højre museknap på "Denne Computer", kan
> man se at der står hvem programmet er givet licens til. Kan man fjerne
> det navn? Så man bagefter kan registere det ordentligt med sit eget
> navn.
> Jeg tænker mest på, om det bare er en fil man skal slette eller hvad?
>
> På forhånd Tak
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>