/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
"Rigtig juice" reklame
Fra : Bolbroe3
Vist : 1214 gange
50 point
Dato : 08-07-03 18:15

Hvad hedder sangen til den nye reklame for "rigtig juice"
og hvem har lavet sangen?

Accepteret svar
Fra : rs2000

Modtaget 60 point
Dato : 08-07-03 19:38

Her er lige et svar fra firmaet bag reklamen.

Tak for din henvendelse til Rynkeby Foods A/S.

Hermed nogle oplysninger om vores nye "Rigtig Juice Smoothie" reklame. Sangen i reklamen hedder "Today" og er indspillet helt specielt til vores reklame og varer kun ca. 45 sekunder. Det korte stykke musik er komponeret af George Keller og er indsunget af Heidi Bjerre, der også medvirker i reklamen.

Der er indtil videre ingen planer om udgivelse af musikken, men du kan til enhver tid klikke ind på vores hjemmeside "www.rynkeby.dk" og høre sangen. Du går på vores startside ind under "Om Rynkeby" og dernæst ind under "Historien". Du klikker så på "Filmarkivet", hvorefter der kommer et link frem til den nye reklame.

Reklamen for "Rigtig Juice" (den første reklame) er indsunget af Peter Bosborg, der synger kor på Sanne Salomonsens nyeste cd. Begge reklamer kan findes på vores hjemmeside.

Jeg håber, disse oplysninger er tilstrækkelige!

Venlig hilsen
Rynkeby Foods A/S

Så det er ikke så nemt at få fat i nummeret

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 21:05

kunne jo gemme filmen ned på computeren, indlæse den i f.eks. windows moviemaker, fjerne billedet (alle billederne der er med i videoen......det er mange), og gemme den som en mpeg fil (mpeg1, -2, -3, eller -4....hvor 1 er den bedste kvalitet).

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 21:06

P.S.
rynkeby bliver nok ikke så glade, og det er heller ikke helt lovligt da der sikkert er copyright på det hele

Godkendelse af svar
Fra : Bolbroe3

Dato : 09-07-03 14:51

Tak for svaret rs2000.