/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Drink -Abort
Fra : AnniRKK
Vist : 478 gange
10 point
Dato : 08-07-03 17:19

Hmm kan i mon hjælpe mig...

Manden søger en "opskrift" på en drink der hedder, Abort... Det lyder ikke serlig lækkert, sådan ser den heller ikke ud men den skulle smage fortrinneligt... Han har prøvet de steder her i byen for at finde en opskrift på den. Men der hvor han fik den, har desværre lukket så han kan ikke bare gå tilbage og få opskriften.
Men skulle i kunne hjælpe mig???

MVH
Anni

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 10 point
Dato : 08-07-03 19:52

Jeg mener at det er... Grenadine, Baileys, Små grå,

Måske er der andre bud. da jeg ikke er sikker

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 08-07-03 19:58

Små grå er det ikke bare vodka, salt og peber??? Eller det er måske (hmmm måske et anstødeligt ord) sort svin???

Knusser

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 08-07-03 20:05

små grå er det som man i "gamle dage" kaldte sort svin. og det er en blanding af vodka & tyrkisk peber.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-07-03 20:30

Hvad smagte den af, var det et lille snapseglas, var det en farvet drink eller hvordan så den ud.
Emesen.

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 08-07-03 21:14

Ved godt hvordan man laver sortsvin...*GG*

Han siger at det er i et shot glas, det røde der kom i kom til at ligne blod, det lignede at den flød ud, og så var den rød og brun, og hvordan det smagte...Tjae han siger GODT...*GG*

Han mener at det var en varm shot.

Håber at det kan hjælpe lidt..

Anni

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 08-07-03 21:43

Undskyld - men jeg kan ikke lade være med at kommentere

Måske det kan holde ham lidt hjemme?

Mvh

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 10-07-03 12:46

Denne tråd var skam ment seriøst, så latterlige kommentar frabedes....

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 24-08-04 14:04

Hmm her er dog ikke kommet den rette besvarelse og jeg vil ikke give point til noget der end ikke er kommet i nærheden af det jeg søger

Godkendelse af svar
Fra : AnniRKK

Dato : 27-08-04 07:13

Tak for svaret buch78.
Tjae spørgsmålet skal jo lukkes.. Så hvorfor ikke bare give den første besvarelse pointene...

Ha en go dag