/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
stereo-anlæg til Honda SFX
Fra : Lostboy
Vist : 677 gange
50 point
Dato : 08-07-03 16:56

er der nogle der har ideer, tegninger, tips, alt der kan hjælpe mig med et anlæg til min SFX..
evt. også tips om steder hvor bil radio og bil højtalere er billige..

Accepteret svar
Fra : martinussen

Modtaget 60 point
Dato : 08-07-03 17:06

thansen.dk har lige haft tilbud på nogle 280 watt's højtallere..! De har jo crasey week's så hold øje med dem..! (dog er kvalitet derefter..)

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 08-07-03 20:26

Minidisk + Forstærker + Højtaler = Under sædet - Mini disk i handskerummet ;D voila ;D
Eller nogle små højtaler i luftkanalerne i siden ;D
Ikke ret meget plads så find nået papir og tegn ;D

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 27-08-03 03:23

et sæt computer højtaler creativ 2-1 subwoffer sæt det er 12 volt der er alle ledning
du skal bruge og så lige en diskman. mebranner på sattelitterne kan coates med hårlak
så de kan tåle fugt, så er det bare med at få trukken de ledninger fornuft så subben
nem kan tages op ned fra hjelmboksen. sættet har lige været i kvikli til 300kr jeg mener
det hedder 4.1 men ellers prøv www.edbpriser.dk.
der er en virklig god lyd til få penge

Godkendelse af svar
Fra : Lostboy

Dato : 11-11-03 16:17

Tak for svaret martinussen.