/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Program til Nokia 3510i
Fra : seadog
Vist : 246 gange
20 point
Dato : 08-07-03 13:15

Jeg har en Nokia 3510i.
Jeg har et java program, som jeg godt kunne tænke mig at instalerer på den, men har intet datakabel til den.
Kan man sende programmet til telefonen, eller skal man have et datakabel ?.

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 08-07-03 16:11

Hvis der står at man SKAL have et datakabel så skal man desvære have det! Men prøv at gå ind på denne her adresse (i wap) der er en masse gode spil og programmer! : www.tagtag.com/r3dcloud eller www.crazyslagelse.dk/wap.wml og alt er gratis! Håber du finder noget du kan bruge m.v.h Kalle

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 20 point
Dato : 08-07-03 19:39

Hej Seadog

Det kan du såmænd her på e-uploader: http://www.eaid.dk/mobil.php

Tryk på E-uploader ude til venstre og upload dine programmer et af gangen. For hver upload får du et wap nummer. Det er ganske gratis udover telefontiden selvfølgelig
Husk at til hver java program hører en jad og en jar fil. Når du har uploadet den ene bliver du bedt om også at uploade den anden.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : seadog

Dato : 09-07-03 06:50

Tak for svaret srhansen.