/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
hvilke versioner af drivere, mods etc.
Fra : reimerc
Vist : 507 gange
20 point
Dato : 08-07-03 13:04

Hej!

Jeg er i tvivl om et sikkert meget simpelt spørgsmål. Alle drivere, mods til spil etc. har jo et højere versionsnr. jo nyere de er, men behøver man downloade de forrige, ikke installerede udgaver for at få alle opdateringer med, eller er de indeholdt i den seneste udgave

eksempel på spil: Battlefield 1942, Desert Combat, har efterhånden en del opdateringer (0,25;0,30;0,38 mv.). For at spille med nøjagtig de samme ting installeret - som mine kammerater der har installeret alle mods efterhånden som de kom ud - behøver jeg så installere alle mods, eller kan jeg bare installere den seneste udgave??

driver: eksempelvis driver til mit grafikkort. Spørgsmålet er her det samme. Behvøver jeg bare installere den sidste nye version af driver (designet til mit grafikkort) eller får jeg "mere" ud af at installere hver en opdatering der har været??

Det virker logisk at den seneste version skulle indeholde ALLE opdateringer, men ingen i min omgangskreds lyder overbevisende når de forsøger at svare.

Derfor spørger jeg nu jer, og håber en af eksperterne kan give et klart svar.

Takker mange gange på forhånd

Reimerc

Accepteret svar
Fra : dreyer

Modtaget 20 point
Dato : 08-07-03 16:41

Normalt er det kun nødvendigt at installere den nyeste version af et givent stykke software, med mindre andet er angivet (og hvis det er tilfældet er der typisk tale om en opgradering). Alle nødvendige elementer er inkluderet i den nyeste version af softwaren.
Pas på med ikke at installere beta-udgaver af software, hvis ikke du ved hvad du har med at gøre. Beta-udgaver hedder typisk noget i retning af "software-navn v. 4 beta" eller lignende.

Hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-07-03 18:35

> reimerc

En ting er i hvert tilfælde sikkert, du får flere til at kigge på dit problem, hvis du flytter sp. til en relevant gruppe, hvilket man ikke just kan sige at gruppen "Børn" er.

Mvh
Ram

Godkendelse af svar
Fra : reimerc

Dato : 09-07-03 09:54

Tak for svaret dreyer.