/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ang. tippet: Telefonfis på højt niveau
Fra : Uffe29
Vist : 357 gange
10 point
Dato : 08-07-03 10:36

For satan da......er du en af dem der ikke har læst det....så gør det

Jeg er selv nået til kapitel 5, og den og så 1'eren er total griner

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-07-03 10:43
Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 08-07-03 10:46

Som svar på dit spørgsmål kan jeg kun sige:
Nej, det er jeg ikke
og ja det skal jeg nok.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-07-03 10:49

Det er lnge siden jeg har skreget så meget af grin

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-07-03 10:51

Ja det er jeg.

Vil læse det.
mvh ans

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 08-07-03 10:59

Tak...

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 08-07-03 11:24

Det er virkelig humor på højt plan......stakkels de folk det er gået ud over......he he......

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 08-07-03 11:24

Det er virkelig humor på højt plan......stakkels de folk det er gået ud over......he he......

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-07-03 12:02

>Uffe29

Du bekræfter, at mennesket opfatter humor meget forskelligt, men det er jo godt der er lidt for en hver smag.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 12:02

Stor underholdningsværdi

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Ishoey

Modtaget 10 point
Dato : 08-07-03 12:45

Mit tip har være heldige at får 2 stjerner! WOW

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 12:47

he he ja, den var morsom!!!
Christina

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 08-07-03 12:59

joh... det er da meget skægt, men jeg tror det er opdigtet... helt ærligt... læs kap. 2... der er sku da ingen der får mig til at cutte ledningen på min telefon....

men spast nok... og godt fundet på... det må man sige...

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 08-07-03 13:03

Jeg er spændt på hvem uffe29 vil give de 10 point
som er sat på højkant for svar på spørgsmålet.
Hvis man da kan kalde det et spørgsmål.

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-07-03 13:04

>Ishoey.

Du skal være stolt. Hvis du gider at tage en tilfældig tipskriver, vil du finde, at det er meget få, der kommer op over 2 ** i gennemsnit

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 08-07-03 13:07

ram2 >> DERFOR WOW

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 13:22

ram2 -> dvs. Jeg kan være stolt af mit gennemsnit på : 2,21428571428571428571428571.... stjerner for mine 7 tip ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 15:26

Selvfølgelig er det da fiktion, men det er da skideskægt!!!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 20:01

skal lige samle mig selv op på stolen igen, mens jeg prøver at få styr på mine latterkramper......
Det er sq da fed humor uanset om det er real eller ej.......

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 08-07-03 22:22

Tak for tippet Ishoey.... Det burde have været 5 stjerner

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 08-07-03 23:19

Hej molokyle.

Jeg skrev en kommentar til dig tidligere på dagen, men da jeg skulle sende den, kom den sædvanlige besked: "Siden kan ikke findes", og så ver det jeg havde skrevet væk. Det er pisse irriterende, men nu får du det lige igen

Ja du kan være stolt af dit gennemsnit.
Det er enten et udtryk for at kvaliteten af dine tips bedømmes højt i gennemsnit, eller at det statistiske materiale der beregnes ud fra ikke er stort nok til at give en sikker prognose..
Et folketingsvalg er vel aldrig blevet afgjort ud fra en prognose beregnet på f.eks. 1000 stemmer.

Men jeg tror det er den første forklaring, der ligger til grund for din høje score.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 08-07-03 23:23

Jeg plejer gerne at hoppe over indledningen, men blev opfordret til også at læse den.....den er også kanon

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 23:32

ram2 -> Nej, jeg tror jeg bare skal skrive nogle FLERE tip. Så skal gennemsnittet nok komme.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 09-07-03 10:35

men vil man have sjov og ÆGTE telefonfis, så er www.dr.dk/bertelsen i hvert fald et besøg værd ... tror jeg smider det ind som et tip