/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvem er du 2
Fra : ZeroXP
Vist : 435 gange
3 point
Dato : 08-07-03 01:54

den gamle blev lidt tung at opdatere, så nu kommer der en ny. de fleste sover nok nu, så det bliver nok først om et par timer her sker noget.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 01:56

Hvor vil du hen nu ZeroXP med den kønne søster ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 02:00

jeg er vågen endnu...

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 02:03

hrmmm, hva mener du molekyle

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 02:03

godt at se nogen holder sig oppe

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 02:04

har jo ferie! Hellere sidde her og være træt end at gå i seng

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 02:05

tjo, et kan der være noget om skingur

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 02:08

øhh... ans oprettede den tråd vi nu viderefører. Den handler om at mødes. Læste du min afluttende kommentar om identitet skingur ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 02:08

ærger mig lidt over ingen er med på idéen med tour de france puljen, og e´fter son zonker skulle skrive, kan jeg ikke engang annulere spørgsmålet......500 p ud i den blå luft uden nogen grund..snøft

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 02:09

Ups.. Afsluttende (må være lidt træt :_/ )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 02:10

Det er ikke alle der læser BT, men det var da ærgeligt med pointene.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 02:11

hvad var din afsluttende kommentar? (er osse træt!!) Og hvad skrev zonker? han har også engang skrevet "velkommen i klubben" til mit 400 points spørgsmål ang. en examensopgave..feeedt!!!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 02:13

tja han skrev hvad jeg fik ud af det med at gi 500 p for en 1. plads i puljen http://www.kandu.dk/dk/spg/18321

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 02:14

ved godt ikke alle læser B.T., men der erover 12.000 hold, og så tænkte jeg at der nok også var en 10 stykker her inde fra

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 02:15

og din identiteskommentar?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 02:18

skingur -> Bare en kommentar til det med; man er den man er også her på Kandu.dk

Mere træt...................

Jeg vil putte. Go'nat og tak for iaften. Hyggeligt at se jer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 02:19

lige måde.. skal liiige ryge en sidste smøg og lægge en sidste kabale

Godnat

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 02:20

go'nat så. tak for slud'ren

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 02:21

ses imorgen- ævs, vi får gæster klokken 10..

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 02:24

he he he he, jeg skal bare slappe af, og se tour de france....ahhhhhhhh

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 02:28

Godnat

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 08-07-03 02:29

hmmm går alle i seng ?? damn sådan er det altid

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 08-07-03 02:49

skriver lige for at sige, at der er vågenn

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 08-07-03 02:49

skriver lige for at sige, at der er vågenn

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 08-07-03 09:13

2 billeder er gjort mindre....

skingur var på 1600 Kb
uffe29 var på 321 kb

er formindsket til ca 100 kb begge billeder.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 09:41

tak, træls jeg ikke selv kan finde ud af at formindske dem!
Slettede du det der ikke hedder "skingur"? Der er jo ingen grund til at det er der to gange..og slet ikke i den størrelse
Mvh

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 08-07-03 10:21

Det hele er rettet til.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-07-03 11:52

Fedt at der nu er kommet gang i billedgalleriet igen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 12:19

andersjensen -> Ikke alt. Jeg mener at solgaard og skingur også bad om at få slettet 'Nyt_billede12.jpg', han liggr der jo som 'solgaard.jpg' og 'SIMG0188.jpg' er jo 'skingur.jpg'.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 08-07-03 16:14

ok det er rettet....

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 16:19

Tak andersjensen (må vi ikke hellere skrive zonker? det er et meget sjovere navn!!!)

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 08-07-03 16:22

zonker *GG* Det navn har jeg hørt meget om..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 16:24

andersjensen -> Godt nok så... Nu mangler vi bare at få hul igennem til din yff, eller det bare hos mig den har været nede i 10 min

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 16:25

yffen er også nede hos mig ! ville ellers liiige ind og kigge!
mvh

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 16:25

elxx -> jamen nu er det altså andersjensen og jeg har kun mødt ham som en flink mand, selvom jeg er NY !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 16:27

Ps. Iøvrigt er jeg *AFK* til kl. 20-21 ca.

Hygge....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-07-03 16:29

elxx> Zonker har også sine gode sider - det ved jeg af erfaring.
Ganske vist har han også sine slemme sider - men dem snakker vi ikke om.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 08-07-03 16:29

Jeg er også relativt ny, men med på at give zonker en chance... alle skal da have muligheden for at få a second chance!!!!
Mvh Christina

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 08-07-03 16:49

Den er jeg helt med på. Det er en meget god og positiv holdning, at man kan så en second chance. Den politik måtte godt være til stede i andre forums.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 08-07-03 20:56

Siden var nede kortvarigt i eftermiddags p.g.a. nogle domæner er nedlagt. De var gav megen trafik.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-07-03 23:23

andersjensen -> Det r da iorden. Nu er vi her igen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 00:53

så har jeg lagt et billede på yffen.

Skal se om jeg ikke, på min side, kan finde et system der ville gør det nemmere at finde, og bladre rundt i dem. Skal lige lege lidt med tanken om hvordan det så skulle se ud. Er nogen iteresseret i sådan noget, eller ville det være spild af tid????
Opretter muligvis snart et domæne hvor der er mulighed for chat. Dette ville gøre smalltalk for os kandu brugere nemmere, men jeg skal være sikker på at det er i folks interesse. Så ville det blive med login og bruger, lige som her. Det kunne også blive uden bruger, hvor man så bare chatter frit. er nogen vågne endnu, så kunne vi jo lige dikutere dette lidt.....

med venlig hilsen ZeroXP

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 00:55

Så det godt: Stærk forskønnet ungdomsbillede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 00:59

Chat er IKKE mig. Jeg vil gerne kunne sortere. Det jeg ikke 'gider' se/høre/snakke om vil jeg gerne være foruden. Jeg synes det funker OK her på Kandu. Skal man chatte; er der MASSER af steder.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 01:00

lol....ej det er kun et halt år gammelt. Mit digicam er lidt nede for tiden, så det er småt med billeder. Men hvad syns du om idén med de forslag jeg er kommet med

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 01:01

ups timing......

men det jeg mente med en rigtig chat var at man slap gor at skulle uploade hele tiden, hvorved det vil gå lidt hurtigere.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 01:12

Ja da der er masser af steder, men der er også en masse andre. Jeg ville oprette en chat kun til kandu brugere. Nogle troede at dette ville blive en ritig chat, men det blev et indlægsforum i stedet for. men der kommer nok flere med i diskusionen i morgen, så lad os vente til der

godnat fra ZeroXP

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 01:15

Rigtig nok; det med hastighed. Mener dog : Det er indhold ikke ydelse der tæller, men lad os bare vente.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 01:18

ok vi venter, men jeg er her tidligst kl 17, måske først kl 19. SÅ i må debatere lidt uden mig....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 01:21

Tipper-Topper.... Ses...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-07-03 05:23

I den forrige tråd ”Hvem er du” havde jeg et indlæg, som bl.a. drejede sig om zonkers evindelige tilbagevenden til Kandu. Det blev først sat ind efter at tråden var lukket, og derfor tror jeg ikke så mange har set det. Jeg sætter det derfor ind i denne tråd også.

Det er uforståeligt, at zonker på trods af, at Kandu på kraftig opfordring fra adskillige brugere, har smidt ham ud i hoved og røv. Han har utrolig svært ved at forstå, at Kandu-brugerne har fundet ham uønsket. Antallet af klager over zonker, var i antal og karakter nok til at Kandu ledelsen tog det seriøst, og føjede brugerne i deres ønske – Smed ham ud fra Kandu.

Ved at kommunikere med ham, er I med til at undergrave den beslutning, som Kandu på opfordring af brugerne har taget. Det vil således fremover formentlig være sværere at overtale Kandu til at ekskludere personer med den sociopatiske adfærd som zonker – her, andersjensen, har fremvist.

[citat]
elxx> Zonker har også sine gode sider - det ved jeg af erfaring.
Ganske vist har han også sine slemme sider - men dem snakker vi ikke om. (Ha Ha mand)
[/code]

Ærlig talt Rellom. Ovenstående formulering havde jeg sidst af alle forventet af dig. Først kaster du et udsagn ind, for derefter at sige, ”men uha det taler vi ikke om”. Det ligner til forveksling en rigtig gang frisørsnak, når den er mest kvalm, selv om du afslutter dit slingrefisseudsagn med en HA HA mand.

Nu benytter zonker sig af, at der er en del nye Kandu brugere, som ikke har kendskab til hans sociopatiske adfærd. Charmerende som han jo kan være, lister han sig ind, for derefter stille og roligt at falde over i sin vante rolle, som den opblæste, navlebeskuende, bedrevidende nar han er.
Han praler åbenlyst med sine evner til at omgå systemer, og huserer lystigt på Kandu under forskellige aliasser, på trods af, at Kandu har spærret hans IP-adresse.

Nogle gange skal man lige over hegnet, for at sande, at græsset er grønnest på hjemmebanen. Dette skete også for nogle brugere på Kandu, som hoppede på zonkers ide med at udkonkurrere Kandu,
med hans hjemmestrikkede site ”Findsvar”. Han havde svært ved at fordøje den ydmygelse det var for ham, at blive bortvist fra Kandu.

Han virkede i starten aldeles tilforladelig, men han fandt hurtigt sit sande jeg, og resultatet var selvfølgelig, at de fleste tidligere Kandu - folk i løbet af en måned forlod ”Findsvar” udelukkende på grund af hans væsen. Hans optimistiske drøm om at ”Findsvar” snart ville dræbe Kandu, er fuldt forståeligt bristet, som den sæbeboble den var.
Nu sidder han ensom med sit site, og har ikke nogen han kan manipulere med, eller blære sig for, og søger som det selskabsmenneske han er tilbage til det Kandu, som han var så stærkt utilfreds med.

Et glimrende eksempel på hans sociopate adfærd kan ses i hans forsøg på at ”fucke” noget op i forbindelse med det billede der på et tidspunkt var af mig på ”Findsvar”.
Med klar adresse til mig og Fnollerpigen, forsøger han via nye brugere at hævne den forsmåelse det var for ham, da vi og andre simpelthen skred fra hans egocentrerede, diktatoriske styreform på han ”konkurrerende” site.
Det er rigtigt, at der figurerede et manipuleret billede af mig, og at jeg var irriteret over det, fordi jeg ikke vidste hvad det drejede sig om. Da jeg fik fortalt den rette sammenhæng, kostede det mig en griner, og jeg skal da også sige, at det var glimrende udført.

Afslutningsvis vil jeg sige, at han med sit åbenlyse praleri om, hvor dygtig han er til at omgå div. systemer så glimrende illustrerer, at man rolig kan have mistillid til alt hvad han har med at gøre.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-07-03 05:32

Rettelse:
1 afsnit 1 sætning, Et meningsforstyrrende u har sneget sig ind.

Det er uforståeligt, skal rettes til forståeligt.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 09-07-03 06:21

ZeroXP du løber ind i problemer med gif, hvis du vælger at lægge et sådant forum op. Det er forsøgt her og giver flere problemer end godt er.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 10:42

ram2 -> Jeg har snuset lidt rundt i indlæg om Zonker. Et fælles træk er, det er hans sprogbrug, ikke hans viden brugerne har være stærkt utilfredse med. Som voksen pæd. (VPG) med overbygning i form af modulerne: 'Modstand i undervisning' og 'Dialog som udviklingværktøj'; er jeg ikke nervøs for at 'nogen' skulle pisse mig af. Well, Jeg har endnu ikke oplevet andersjensen 'LIVE' i disse dage, men ifølge dig er det kun et spørgsmål om tid. Dét ser jeg faktisk kun frem til
Når man nu ved at manden har et problem, kan jeg ikke rigtigt forstå, man kan hidse sig sådan op. Lad dog barnet og vend det døve øre til. At Kandu har spærret hans IP er en lidt naiv måde at prøve at løse problemet på. Børn er netop så kreative og fantasifulde at det da nærmest bare bliver set som en udfordring at omgå. Jeg har mødt folk herinde der er i stand til boltre sig rundt på kandu's server (Jeg nævner ingen navne), så man skal da bare være glad for at Zonkers evner tilsyneladende har deres begrænsninger. Tænk hvis det havde været ham !!! Næh vær I glade for at det ikke var ham der loggede sig på som 1024 brugere BAGFRA. Så ku' vi ha' snakket problemer. Hvis vi da overhovedet havde fået lov at logge ind. Jeg nævner ikke dette for at opfordre til misbrug af Kandu's server, men i dette perspektiv anser jeg problemet for minimalt.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-07-03 11:23

>molokyle.

Som uddannet VGP, med div. overbygninger, som du nævner du har, er dit indlægs indhold forudsigeligt. Sådan skal du jo sige, og det er lige efter bogen, som du selvfølgelig ikke kan undsige.

Jeg vil blot fortælle dig, at vi er meget uenige, og at en yderligere diskussion blot vil føre til dissektion af den gamle (ikke her) diskussion om for eller imod den praktisk arbejdende "ufaglærte" pædagog, og den formelt uddannede.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-07-03 11:36

Hej Ram2

Mit "problem" er nok, at jeg meget godt kan lide Zonker - trods alt.
Også selv om jeg sikkert har haft lige så mange bataljer med ham,
som du har - om ikke flere.

Men det, jeg udtrykker, er min egen personlige mening
- ikke kandus, folkets eller lærebøgernes.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-07-03 11:50

Hej Rellom.

Du må undskylde at jeg tog de stærke ord i brug. Det var ikke rimeligt. Jeg så bare dit indlæg som meget "tveægget, og dette afstedkom hvad jeg skrev.

Jeg vil dog fastholde, at vi skylder Kandu ikke at kommunikere med zonker.
De har føjet sig for et ønske fra Kandu brugerne, og derfor nok føle sig lidt til grin, når gamle brugere, bare fordi der er gået lidt tid, straks flirter med ham igen.

Han er blevet smidt ud, og er kun på Kandu, fordi han omgår systemet. Hvis Kandu rådede over et redskab til konsekvent at udelukke ham, havde de formentlig taget dette i brug. Netop derfor er det så meget mere usmageligt, at han gentagne gange udnytter en svaghed i et system, og "bryder" ind i dette.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 11:50

ram2, Rellom -> alle har lov at have en mening og nej ram2: Du har ret. Jeg vil ikke undsige noget. Det skulle da lige være den bog du nævner ???

[citat]
det er lige efter bogen, som du selvfølgelig ikke kan undsige.
[/code]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 09-07-03 11:52

Molokyle spilder ikke min tid på individer som ikke vil holde sig til sandheden og dette er sagt tidligere...

Flere mennesker som Ram2 kender ved godt at grunden til at han fik et los i RØVEN, var at hans sprogbrug og nedrakken af andre mennesker. Og selv om man bad ham stoppe så fortsatte det i det uendelige.

og en admins opgave er b.la. at stoppe noget sådant, det gjorde jeg og slettede samtidig de indlæg, som jeg og andre mente ikke var ok. Og selvom om Ram 2 mener noget andet var vi andre redaktører faktisk enige om det forløb.

og efter 3-4 advarsler skred Ram, da han ikke kunne få ret, vi gad ikke hans tilsvining . Sådan er den historie selvom om Ram hele tiden drejer den i alle mulige retninger for at få ret.

Jeg vil slet ikke kommentere det Ram skriver, da det intet har med sandheden at gøre.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 09-07-03 11:53

> molokyle

Hvaffor en bog??

Ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 11:55

ram2 -> Ja hvilken?... ikke sandt !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 11:58

andersjensen -> Sandheden findes IKKE, kun virkeligheden og den er desværre (..eller heldigvis?) ikke den samme for alle.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-07-03 12:33

Hej igen Ram2

Jeg har aldrig klaget til kandu over zonker.
Den mening, jeg har nu, har jeg altid haft.

Og hvis man skylder kandu noget, må det vel
være, at man siger sin oprigtige mening?

Det er jo ikke eksperten.dk, det her.
I så fald var jeg smuttet for længe siden.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 09-07-03 12:57

Jeg kender ikke særligt mange, men jeg har så heller ikke været så aktiv. Jeg er nemlig mest aktiv i perioder.
Jeg får alligevel positive og negative holdninger til folk, og det er på bagrund af at jeg ingen kender særligt godt. Indtil videre må jeg sige, at jeg næsten kun har fået positive holdninger til de forskellige brugere, hvilket jeg er glad for, og min holding til andersjensen er da også positiv, men jeg kender ham jo næsten slet ikke. Jeg håber at andersjensen bliver mødt som en god og positiv bruger her på kandu.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 13:23

elxx -> Ja, man skal have tillid til mennesker, indtil det modsatte er bevist.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 14:57

Hvem ejer Eifel ???

Der går sgu da ged i den, hvis alle skal ha' deres kæledyr med ind også. Far, mor, onkel, tante, børn, børnebørn og hele Borgermusikken.

Stop it .................................................................. Please !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 09-07-03 16:23

Øv og jeg som gerne ville have hele københavns ZOO som medlemmer....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 17:14

Der er da dyr på kandu i forvejen - adskillige spøgefugle, mener jeg at kunne se.
Barnlige sjæle er der heldigvis også. (jeg er vist en af dem)
Emesen.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 17:49

er det kun mig der intet fatter af de sidste tre kommentarer????????????
Christina

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-07-03 18:00

Christina, det handler om, at nogen har lagt et billede
af en hund eifel - ind i galleriet.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 18:02

nårh..

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 18:03

det tror jeg såmænd godt jeg ved, hvem er... tjek under "hunde" !!!!!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-07-03 18:08

Så er mit gæt dette. http://www.kandu.dk/dk/spg/17571

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 18:13

jeps!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 20:34

Skingur!
Er det min skærm, eller er det et meget stort billede du har lagt ind ?
http://yff.dk/web_pages/kandu/
Eyvind.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 20:35

hvis der er nogen som er friske på at prøve at lave dette som en chat i stedet for, så kig på www.brunk.tk , og vælg menupunktet "kandu chat"

med venlig hilsen - ZeroXP

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 20:37

hej Eyvind.. det blir hurtigt mindre!!!!
hav tålmodighed! Det lodne er gravhunden, det grønne er haven....

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 20:43

Problemer med overførelser til serveren, kan medføre fejl på siden!!!! dette vil blive rettet snarrest muligt!!! c¨,)

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 20:46

ja ja, det var lige lidt ftp overførsel der gik galt på et tidspunk, skal vist lige have rettet teksten lidt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 20:53

Vi venter i spænding

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 20:54

hmmm hvis i ikke får chatten frem, har i måske popup-killer på. Chatten komme op i et nyt vindue

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 20:57

Christina jeg har lavet dit billede lidt mindre. Vil du ha' lagt det op.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 20:58

så er teksten også retett......det var vist også på tide. nå men se om i kan komme ind i chatten

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 21:06

hmmmm, syns ikk der kommer nogen....snøft :'(

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 21:09

jeg kan ikke komme til siden nu - har prøvet flere gange

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 09-07-03 21:15

hej eyvind, - ja tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 21:17

Nope; intet hul igennem her heller ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 21:17

så prøv hjem.tele2adsl.dk/brunk/

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 21:20
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 21:29

Hvad skal jeg hakke fra eller til, jeg har ikke nogen speciel popup killer.
Kører w2k IE5
Til skingur nu ligger der et billede, hvis det skal være større så sig til.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 21:34

hvis du ingen poupkiller har, så burde der ikke være noget problem. Har man popup killer, så skal man holde ctr nede når man trykker på linket

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 21:35

hvis du ingen poupkiller har, så burde der ikke være noget problem. Har man popup killer, så skal man holde ctr nede når man trykker på menupunktet "kandu chat"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 21:52

Altså; jeg ser en side med :

SÅ, har jeg rettet det med de små fejl der var. MIstede nogle data, men har så småt prøvet at genoprette det. Har jo fået chat....men den er for kandu brugere, opretter snart en til HTX'ere

og en Lysegrøn pop-up med : [ ]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 21:58

så'n en får jeg også. Flot grøn med toptekst "pop up ad"
Din søster og juletræerne kan man godt se.
Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 22:02

emesen -> Så så, jeg så hende først

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 22:04

hey!! det er min søster i snakker om.....

nå men der var et par SMÅ fejl, som er rettet nu. Programmet ville ikke det jeg ville.....eller også var det bare den go'e gamle 30-40 fejl

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 22:08

Rolig nu - hun er måske halvt så gammel som mine svigerdøtre.
Emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-07-03 22:19

molokyle den virker nu

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 09-07-03 22:20

skidtet virker, så kig forbi

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 22:36

Altså; det samme som før: Script fejl linie 1 tegn 12 syntax error !

Plus 'Grøn... osv.'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 09-07-03 22:38

Den virker nu lidt langsom.....

En irc chat med et webinterface er bedre og hurtigere....

Kig på dette eksempel :

www.findsvar.dk -> hyggekrogen -> chat

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 09-07-03 22:47

Og hold kæft hvor den tager båndbredde, men alternativet er jo at den ikke opdaterer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 22:57

Ok. ZeroXP : Liderlige farver. Puha... jeg blev helt grøn. Du skal nok vælge et lidt mere konservativt valg af layout, hvad baggrundsfarve anbelanger.

Klø på.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 23:01

Vælge et valg ??? Mortensen du vrøvler !!! Det jeg mente var at farvevalget kunne være mere diskret.

Professor Vrøvl = </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 10-07-03 20:40

farve valget passer jo til resten af sitet, derfor har jeg valgt at vælge det jeg har valgt!!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 10-07-03 20:42

syns lige jeg skulle lave en sætning der matcede din

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-07-03 20:55

Ok. men man bli'r stadig øm i øjnene efter 5. min. Lav den Lys grå med sort tekst eller mørk grå med hvid tekst. Da kan man holde ud at se på skærmen i timevis.

Design og alt muligt : Grøn ??? Dét gør ondt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 10-07-03 21:05

det er jo egentlig bare en farve der er lidt mere kraftig end den her på kandu. Ok, der har jo egentlig hvis baggrund på.
Men jeg skal da prøve at følge din opfordring så godt som jeg nu kan, mht, at få det til at passe ind med det andet.

Men jeg ved da at en Tuborg Classic også er lysgrøn (ikke lyssegrøn, men lystonet grøn), og den gør da ikke ondt...........

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 10-07-03 21:06

.........før dagen efter

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 10-07-03 21:07

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-03 13:26

Haløjså der er sandelig sket noget på http://hjem.tele2adsl.dk/brunk/ er det mon stadig ZeroXP der bestyrer denne side? Er det ham med 'hatten' ? http://hjem.tele2adsl.dk/brunk/kapsellinks/profiler.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:21

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>