/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvilken af disse 4 scooter-45 skal jeg v~
Fra : ZeroXP
Vist : 667 gange
50 point
Dato : 07-07-03 23:07

Halløj

Jeg skal nu ud og have mig en 45'er, og ville i den sammenhæng lige spørge scooterfolket om hvad der er bedst.
Jeg har nu tænkt på flere modeller, og de nominerede er: Peugeot JetForce, Honda X8R-S, Yamaha Aerox R, Gilera Runner.
Jeg ville så høre om hvilke der kører bedst, og sådan. Hvilken har det bedste optræk, mest motorkraft, højeste standsrd hastighed (nej jeg er ikke dum, men de kører sq altid lidt mere end de 45 km/t) (regner ikke lige med at den bliver tunet). Hvad holder bedst, og hvad synes i ser fedest ud. Kom med en kommentar om hvad du mener, og føj evt. en anden scooter til listen, hvis du synes den er bedre. Håber at i vil svare, på forhånd mange tak!!!

venlig hilsen - ZeroXP

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 07-07-03 23:15

Jeg kan kun sige en ting, kig på http://www.45scooter.dk/ der kan du nemt overskue markedet for 45'ere !!!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 08-07-03 01:04

jo meget godt, men jeg ville gerne have noget på de nyeste modeller, pug speedfight er jo blevet ændre efter anmeldelserne er skrevet.
men eller mange tak for det jeg lærte da lidt alligevel :))