/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Se her.
Fra : swarn
Vist : 397 gange
1 point
Dato : 07-07-03 22:01

Der er sikkert en der sidder og keder sig,med kun 61 -65 bruger på sit site,prøv at se dette i Tip & Trick http://www.kandu.dk/dk/tip/4478

swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-07-03 22:06

Hvorfor er det lige man kunne bruge det hvis man kedede sig ??

Karina

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 07-07-03 22:18

Jeg tror heller ikke der er nogle der kedede sig,men det kan værer at"andersjensen" keder sig

swarn/Hvidovre

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 11 point
Dato : 07-07-03 22:21

aahhh okaj på den måde
- ja det gør andersjensen helt sikkert .... han er yderst aktiv på Kandu pt.

- det er nogle ulidelige laaaaange URL`s han henviser til, dem er der heldigvis ingen der kan huske

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 07-07-03 22:27

Hvar der en tiøre der havde svært ved at falde(joke)

swarn/Hvidovre

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-07-03 22:30

Ja det var der faktisk - den var meget lang tid om det endda ....
det her forum ( og Internettet i det hele taget ) lader meget tilbage at ønske om ironi, det er ikke altid nemt at gennemskue om tingene er ironiske eller gravalvorligt ment !!

Karina

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-07-03 22:50
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 07-07-03 23:11

Ja det er egentlig liiidt imponerende - dumt Kandu smed ham ud af Kandu når de desværre ikke kan opretholde forbuddet.....

- men det er heldigvis åbenlyst hvem han er ( trods "geniale" logins DOH ) så det er ret nemt at undgå.

Karina

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 08-07-03 09:25

swarn, det du henviser er faktisk en topliste og en webring som kører, men hvis du gider kigge det igennem vil du se, at det faktisk kun er folk med hjemmesider som er medlemmer og hvor mange herinde tror du har en hjemmeside ??

Fnolle - det går de udmærket selv uffe29, som brokker sig over mig kan huske mine links, så din konklusion er denne gang forkert *S*

Uffe29, intet er mere forkert. Jeg underskriver mig bare med kilden hvorfra de enkelte indlægs er hentet og det er faktisk almindelig kutyme at man gør det. Jeg ved godt den debat i har været igennem, hvor der er hugget med arme og ben fra andre hjemmesider og den debat gider jeg ikke være en del af, derfor såmænd.

Fnolle - det er et af de huller der er i ethvert system, det kan ikke holdes lukket når det fungerer på den måde, at man tilmelder sig, får en mail med password og man kan logge på. Skal det være hermetisk lukket skal de godkende hver enkelt bruger manuelt og det tager jo tid, så det er en opvejning hvad man vil.

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 18-10-03 11:53

Tak for svaret Fnollerpige.
Jeg må vel heller se at få lukke dette for det spg.
Hilsen swarn/Hvidovre