/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Vice city til pc!
Fra : kpm10
Vist : 389 gange
200 point
Dato : 07-07-03 20:07

Hej jeg har ansaffet mig vice city til pc, men nu hænger jeg fast i en mission!

Jeg får missionen ved hende der spåkonen, hvor jeg skal beskytte de der haitians som der er i slåskamp med cubanerne, jeg skal stå oppe på et hustag og skyde de der cubanere....så langt så godt, men under den der slåskamp kan jeg ikke helt finde ud af hvem der er hvem, der er en pil over nogen af dem, men er det dem jeg skal beskytte eller dem jeg skal skyde? jeg har prøvet begge dele men ingen af tingene hjælper..........håber i kan!!!

Accepteret svar
Fra : geu

Modtaget 210 point
Dato : 07-07-03 20:11

Det er dem med pil over du skal skyde... men det skal gå mega hurtig.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 07-07-03 20:36

skriv: nuttertools så får du alle de tunge våben der er et mega godt maskingevær så kan du sikkert hurtigt skyde dem..!!!

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 07-07-03 21:55

www.gamesfags.com - hvis du skulle mangle hjælp....er der hjælp at hente der ;D og koder hvis det var nødvendig....hygge og forsat god spillelyst

Kommentar
Fra : passola

Dato : 11-07-03 12:05

plyk hele bundet

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 11-07-03 13:58

kmp10 <--- jeg kan sende dig et save game hvis det skulle være...

Kommentar
Fra : passola

Dato : 11-07-03 14:00

daaaavvvv behøves ikke

Kommentar
Fra : kpm10

Dato : 11-07-03 14:02

Dytte......det er jo fristende, men nej tak, jeg vil næsten hellere gøre det på "ærlig" vis......

Kommentar
Fra : Dytte1982

Dato : 11-07-03 14:05

jeg klarede det lige precis...

bare bliv med med at prøve... du har vel fundet ud af det er dem med pil du skal skyde.....

Med Venlig Hilsen
Dytte's Unlock
Unlock@Dytteleif.dk

Kommentar
Fra : webtracker

Dato : 14-07-03 19:33

Du skal såvidt jeg ved skyde dem i de hvide trøjer, så du går ovenpå bygningen og så skyder du løs på dem i hvide trøjer, det vigtigste er blot at du sørger for at de andre ikke dør, men det er jo også det svære, så held og lykke =)

Kommentar
Fra : Dhomz

Dato : 12-09-03 01:08

Den letteste måde er at tage den "Slow pill" der ligger lige under trappen, ved den bygning du skal op på. Så har du mere tid til at aime, og derved kommer I i overtal.

Godkendelse af svar
Fra : kpm10

Dato : 12-09-03 14:46

Tak for svaret geu. Det virkede og nu har jeg gennemført spillet!