/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
barnedåb
Fra : riko
Vist : 3067 gange
5 point
Dato : 07-07-03 19:39

jeg skal holde barnedåb og skal bruge en opskrift på en velkomstdrink

Kommentar
Fra : lillespir

Dato : 07-07-03 19:50

Hej riko.

www.maduniverset.dk er der 17 forskellige velkomstdrinks, under drinks.

Hilsen Rita

Kommentar
Fra : ALR

Dato : 08-07-03 13:09

Hej Rico
Til en konfirmation skal velkomstdrikken være let og ikke for stærk, så hvis du gerne vil severe en "træffer" - så mix hvidvin( Liberfraumilch) med hyldeblomst koncentrat +
masser af isterninger. smag dig frem til "styrken" - God fest
mvh
alr.

Kommentar
Fra : smoelfemor

Dato : 20-07-03 22:05

hej Riko

Hvad men mousserende vin og jordbær pure - smager super og får en flot farve

eller:
½ flaske hvidvin
½ l rød sodavand
½ l appelsin juice

hvis man blander det en af gangen og langsomt kommer det til at ligne en filurdrink

eller
1 flaske hvidvin
1 l fanta
2 appelsiner ¨
2 citroner
isterninger
bland vin og sodavand. skær frugt i skiver og kom det i champange glas med isterninger. hæld drikken i

Kommentar
Fra : Steffenkaj

Dato : 02-09-03 14:04

Du kan købe noget museret muskatvin... Det er kanon!