/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
CPI-box Honda SFX..
Fra : Lostboy
Vist : 574 gange
50 point
Dato : 07-07-03 18:14

Jeg har et problem..
jeg aner ikke hvor CPI-boxen på min Honda SFX sidder,
er der nogle der kan hjælpe...

Accepteret svar
Fra : Squanto

Modtaget 50 point
Dato : 07-07-03 21:52

....Den sidder uder sædet....fjern de tree skruer somholder sædet (to oppe ved tanken og en i bunden...)
CDI sidder under Batteriet....bag dine fødder nåe du kører...på den anden side af skjoldet ik CDI | Fødder
Hvis du vil tune hjælper det ikke kun at skifte CDI...Du skal have Cylinder på før du får brug for CDI'en...
Fjern skiven og den vil rende 50-70km/t og put en racer vario eller plader fra 45 modellen...
Håber du kan bruge noget af dette ellers må du jo bare sige til ;D

Godkendelse af svar
Fra : Lostboy

Dato : 03-08-03 08:52

Tak for svaret Squanto.

Kommentar
Fra : Squanto

Dato : 04-08-03 11:55

no problemo, hvad har man scooter-venner til ;D go for race ... keep an eye on the cops ;D hygge