/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Jeg hader eksperten.dk... er jeg den ene~
Fra : elxx
Vist : 557 gange
60 point
Dato : 07-07-03 15:18

Hej.. Jeg har igennem længere tid anvendt eksperten.dk til at svare, og får besvaret spørgsmål.
Nu har jeg lavet een fejl. Jeg kom til at spørge om en consol-kommando til en demo, som tilsynladende var ulovlig. Det vidste jeg ikke, og jeg bliver nu kørt på af alle de forskellige brugere.
Ikke nok med det, så slettede jeg min konto, og lavade en ny. Det værste er, at en CoAdmin nu siger til så mange han kan, at min nye bruger er oprettet fra samme computer, og det derfor skal tage min nye bruger som et dumt svin. Det er jo direkte uretfærdigt, og jeg har ikke en chance for at anmelde en CoAdmin.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-07-03 15:21

Hej El

Det lyder godt nok underligt. Jeg har p.t. aldrig haft problemer med Eksperten.dk, så jeg har ikke oplevet det samme. Men må jeg være så fræk, at spørge om, hvad du havde spurgt om? Var det en demo der var ulovlig eller?

VH
Moltov

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 07-07-03 15:24

Det var en alpha demo af doom3, men jeg troede sku ikke den var ulovlig.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-07-03 15:26

Har du en genvej til " CoAdmin nu siger til så mange han kan, at min nye bruger er oprettet fra samme computer, og det derfor skal tage min nye bruger som et dumt svin"? Jeg vil godt se det

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 07-07-03 15:27

Hvordan skal jeg gøre, så den der modbydelige CoAdmin IKKE kan se hvis jeg opretter en ny bruger.. Hvordan kan han se, at den er oprettet fra samme computer... Han vel kun se hvis den er oprettet fra samme forbindelse (ip-adresse).. Jeg har skiftende IP. Har han så nogen cahnce for at se om den kommer fra min computer, når den skifter næste gang, eller hvad syntes du at jeg skal gøre.

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 07-07-03 15:27

Hvordan skal jeg gøre, så den der modbydelige CoAdmin IKKE kan se hvis jeg opretter en ny bruger.. Hvordan kan han se, at den er oprettet fra samme computer... Han vel kun se hvis den er oprettet fra samme forbindelse (ip-adresse).. Jeg har skiftende IP. Har han så nogen cahnce for at se om den kommer fra min computer, når den skifter næste gang, eller hvad syntes du at jeg skal gøre. Noget at det værste var, at det var en 14-årig dreng der lavede grin med mig...

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 07-07-03 15:29

Han siger ikke direkte, det, men han siger at den nye bruger er oprettet fra sammen computer, og med alt den negativitet der har været igennem det threads er det, det samme som at sige, at den nye bruger er et dumt svin. Jeg kan ikke lige finde det der link.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-07-03 15:30

Hvad hed din bruger?

(Så vil jeg forsøge at søge lidt)

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 07-07-03 15:39

Jeg har slettet alle mine brugere.
Admin skrev sådan ca. sådan her:
Følgende brugere er oprettet fra samme computer:
tams
elxx
eater
*GG* :) Det er jo ret provokerende at sige det til de andre... Han burde give mig chancen til at starte på en frisk.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-07-03 15:42

Så har jeg kun et godt råd....Glem eksperten for en tid. Nøjes med kandu.dk (Her må man godt have flere. Jeg har to = 1 derhjemme til, og 1 til arbejdet)

Nå så der er gået et stykke tid, så prøv at oprette en ny. Eller endnu bedre, få en ven til at oprette en for dig, så kan de da ikke se, at det er dig!

Moltov

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 07-07-03 15:47

Det jeg så er mest bange for, er en CoAdmin kan se at jeg logger ind fra den her computer, men jeg skal snart flytte hjemmefra, og så kan han vel ikke se det mere, da jeg får en ny internetforbindelse. Så burde det være umuligt.
Desuden var brugeren tams, ikke oprettet fra samme computer, da jeg ikke havde internet dengang, så jeg tror han kan se hvor jeg logger ind fra.

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 70 point
Dato : 07-07-03 16:01

Du kan da bare droppe eksperten.dk og holde dig til kandu.
Jeg har også en bruger på eksperten - men jeg er meget
sjældent derinde.
Og hvis det skulle ske, at jeg blev smidt ud, ville jeg
bestemt ikke savne det.
For mere frastødende sted skal man da lede længe efter.

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 07-07-03 16:19

Det glæder mig meget at jeg ikke er den eneste. Så er det ikke mig der er galt på den.. Desuden er kandu også langt bedre, da man kan spørge om stortset alt, og jeg får næsten altid svr inden for få minutter.

Godkendelse af svar
Fra : elxx

Dato : 07-07-03 16:20

5 stjerner til dig... Det var lige hvad jeg ønskede at høre... Ha' det godt :)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-07-03 16:32

I lige måde, elxx.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 07-07-03 18:01

Hej elxx m.fl.!

Underlig behandling jeg bruger selv eksperten.dk men mere og mere sjældent netop p.g.a. af det med at være efter folk og det er s.. da for dårligt; at de bliver ved med at være efter dig.

Som rellem skriver brug du hellere Kandu - her kan også godt være lidt træls ind i mellem; men som regel bliver det hurtigt klaret og efter min opfattelse så er der ingen Kandu brugere der bærer nag hvis man kommer til at træde lidt ved siden af.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : summer

Dato : 07-07-03 18:05

Ha, ha hvor er du god til at sige det folk vil høre rellom
Jeg færdes en del på eksperten og det er jop direkte løgn at man ikke kan anmelde en coadmin.
Det er direkte løgn at man bliver forfulgt, hvis man gør noget forkert.

Det er megen "politi" og regler på eksperten. Til gengæld slipper man for megen bavl, snydere, etc. som der sandt for dyden er nok af på Kandu.

Det er to vidt forskellige fora Kandu og Eksperten, og ingen af dem vil jeg nødig undvære.

At du rellom kalder eksperten for >>>For mere frastødende sted skal man da lede længe efter.<<< - det er bare for plat, men godt du høstede bifaldet og de fem stjerner.

mvh
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-07-03 18:16

Det er dig, der er plat, summer.
Jeg siger bare min mening.
Men iøvrigt gider jeg ikke diskutere med dig.

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 07-07-03 18:23

summer.. Vi har nok vær vores meninger om eksperten, og jeg kan godt anmelde coadmin. Der sker bare ikke noget ved det, da det er coadmin der skal tjekke anmeldelser, og de alle kender hinanden. Tro mig. Jeg har prøvet.
Det er rigtigt at man bliver forfuldt når man gør noget forkert. Ellers vil jeg sq aldrig lave dette indlæg, da det er det jeg er utilfreds med. Du gør dig selv til grin, da du viser hvor lidt du egentligt ved. Værd sød at lade være.. vil du ikke? På den måde du skriver kan jeg godt se at du færdes en del på eksperten, for det er netop dette sprog, og denne opførdsel som de bruger der. En CoAdmin spreder et dårligt rygte om mig, og det gør han fordi at jeg anmeldte ham, for en meget god grund, men det er desværre ikke helt nok til en politianmeldelse, og hvis det var vil jeg intet anmelde. Jeg er ikke som dem på eksperten.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 07-07-03 18:52

Det er muligt jeg gør mig selv til grin.
Normalt er jeg en fredselskende, blid og rar natur. Det kan de fleste her på Kandu vist skrive under på.
Når du kommer med med beskyldninger, som du hverken kan linke til, eller på anden måde dokumentere, så kan jeg godt blive sur på din tilsvining af Eksperten. eg færdes nok lige meget på Kandu og Eksperten, og vist har de mange "politibetjente", og lige som på Kandu, er der brugere der er mere emsige end andre. Eksperten har den fordel, at meget at det bavl og diskussioner, som er her, ikke findes på eksp.

Det er IKKE coadmin der afgør en klage over dem selv. Det er Admin i egen "høje" person.

Hvis du har følt dig forfulgt, kunne du jo bare skride. Det er jo svært at vurdere, når man kender 0 til sagen.

der er jo ingen mennesker der er fejlfri, hverken det ene eller andet sted, eller hverken du eller jeg.

mvh
summer

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 07-07-03 19:09

Du tror jeg lyver, men det vil jeg som person Aldrig gøre. Tro mig. Jeg forstår ikke du bliver sur. Hvis du ikke tror på mig syntes jeg slet ikke du bør skrive nogen indlæg, og slet ikke hvis de er så ubrugelige. Du skal da forstå at hver menneske har sine meninger.
Nu siger jeg ligesom Rellom, det mest fornuftige man kan i sådan en konflikt.
Jeg ider ikke diskutere med dig.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 07-07-03 20:08

Summer har ret i det med seriøsiteten på eksperten.dk...Godt der er nogne som kan se udover kandu.dk
Derudover findes der flere af dem....

professoren.dk
freewindows.dk
findsvar.dk

bare for at tage nogle af dem, så dine muligheder behøves ikke at være begrænset af et forum...

Sidder selv som admin på det sidste :
www.findsvar.dk
MJ

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-07-03 20:17

Eksperten.dk identificerer dig ved hjælp af cookies.....

log af eksperten.dk ---> vælg funktioner ---> internet indstillinger ---> fanebladet generelt ---> tryk på knappen "slet cookies"

Jeg har selv fået slettet en bruger...
Jeg havde været medlem i 2-3 år, og havde stillet mange mange spørgsmål.... Nogen ældre spørgsmål var ikke lukket fordi der ikke var kommet brugbart svar eller fordi nogen havde kommenteret istedet for at lægge svar....
Jeg blev fortalt af en admin at jeg skulle få lukket mine spørgsmål, og jeg er meget imod ideen om at man kan tage sine point selv, og derfor bad jeg brugerne om at svare....
efter 3-5 dage manglede der stadig svar, og min konto var lukket

Idag bruger jeg kun eksperten.dk hvis det er noget meget specifikt

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-07-03 20:19

Rettelse:
log af eksperten.dk ---> vælg funktioner ---> internet indstillinger ---> fanebladet generelt ---> tryk på knappen "slet cookies"
Derefter skal du oprette en ny bruger

Kommentar
Fra : lillemig

Dato : 07-07-03 20:19

Når man går ind og ser dit sidste spm. på experten, så får du vink med en vognstang! Samt 12 timer til at tænke over det hele... så kværulerer du fortsat og lukker ikke spm. for ~2000 points, men mener det bare er he he alt sammen.
Eksperten forsøger at være seriøs, prøv at slå det ord op i en ordbog!

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 07-07-03 20:37

lillemig, det var vist hovedet på sømmet, så beder man sgu selv om den behandling, som elxx har fået, hvis lillemig's indlæg er rigtigt opfattet.
Lillemig tak for dit indlæg, så kan det være de andre heller ikke mere spilder tid på det.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-07-03 21:10

Det er altså ikke her, du er admin, Zonker (andersjensen)
Faktisk har du slet ikke lov at være her.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 07-07-03 22:27

elxx og Rellom, når mangel på seriøsitet affærdiger al diskussion, fordi I er "rørende" (hulk, hulk) enige om, at eksperten er lort, så er jeg enige med jer om een ting, I er ikke værd at bruge tid på, og det modsatte mener i - thats all.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 07-07-03 22:53

Hverken elxx eller jeg betegner eksperten som "lort".
Så dit vulgære sprog må stå for din egen regning.

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 08-07-03 09:20

summer jeg kan se du får ret i din konklusion mht. til seriøsitet. Im out of here

Kommentar
Fra : summer

Dato : 08-07-03 09:44

Rellom, bortset fra ordvalget, hvad forskel er der så på din betegnelse for eksperten >>>For mere frastødende sted skal man da lede længe efter.<<<

elxx, jeg har aldrig påstået du løj. jeg har som andre, efterlyst links, dit gamle og nuværende brugernavn på eksperten, så det er muligt at efterforske hvad der er sket. Det jeg bliver sur over, er når du anklager et andet forum for diverse ting, alene bedømt af dig. Det er ikke min opfattelse, at eksperten generelt er som du har oplevet den. Derfor vil jeg gerne undersøge hvad der er sket. Dette er jo umiddelbart umuligt, når jeg ikke kan få flere oplysninger. Hvad hedder omtalte coadmin ?

moltov har jo også efterlyst og tilbudt at finde ud af hvad der er sket.

En sag har altid to sider, og misforståelse kan nemt forekomme, og som tidligere nævnt, er vi alle mennesker med de fejl dette indebærer. Jeg betvivler ikke at du har oplevet det som beskrevet. Derfor har du jo også krav på en undskyldning fra eksperten/pågældende coadmin. hvis du er blevet uretfærdig behandlet.

Ha' en god dag
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 08-07-03 10:51

andersjensen>> Jeg giver summer ret i, at hvis han er seriøs - så er jeg det ikke.
Tak fordi du ikke sammenligner mig med summer.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 08-07-03 15:32

elxx og Rellom jeg foreslår i anmoder Kandu om en ny kategori: Hadeside Eksperten.dk Her kan I vel få afløb for jeres gylle. Spm. hører i al fald ikke hjemme under Andet Internet, men i http://www.kandu.dk/dk/emne/20608 Kandu har jo ikke en der hedder mudderkasning.

Nu kan I begge hver for sig sidde og hade Eksperten, og prise Kandu - hvilken ensporethed.

Rellom, mange gode sider har du, men at nogen siger dig imod, tåler du ikke. Nu vil jeg som andersjensen sige Im out of here. Der er andre tråde der er sjovere et dette tårevædede spm.

mhv
summer

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 08-07-03 15:40

Hvis vi oprettede en kategori der hed Hadeside Eksperten.dk, er jeg bange for at kandu vil gå ned pga. overflow, og det ønsker vi jo ikke.

Kommentar
Fra : kenp

Dato : 09-07-03 10:47

Det er dette spørgsmål som det drejer sig om på Eksperten!
http://www.eksperten.dk/spm/373044

Bare så ALLE kan se det samme! personligt forstår jeg godt at du blev deaktiveret!

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-07-03 11:11

kenp, jeg har netop også været inde og søge lidt på de tre brugernavne tams - elxx - eater. Jeg har endvidere oprettet et spm. i kat. coadmin for at få den coadmin på banen elxx føler sig forfulgt af.

elxx, nu skal jeg sige dig noget din løgnagtige drengerøv og Rellom må gerne læse med. Du er blevet overordentlig pænt behandlet på Eksperten, indtil du begynder at blive grov. Desuden er du flabet nok til i dette spm.:
[citat]
Jeg har slettet alle mine brugere.
Admin skrev sådan ca. sådan her:
Følgende brugere er oprettet fra samme computer:
tams
elxx
eater
*GG* :) Det er jo ret provokerende at sige det til de andre... Han burde give mig chancen til at starte på en frisk.
[/code]
at udgive dig som forfulgt og offentliggjort. Du skulle ikke have noget af her på Kandu, at fortælle at du brugte dine brugernavne på eksp. samtidig. Det er kenp's link et af mange eksempler på.

Jeg ved ikke hvor gammel du er, men du opfører dig som et forkælet barn, som mener at kunne svine hvem som helst til.

Hvis der er lidt mandfolk i dig, så går du ind på eksperten og giver en undskyldning i dette spm.: http://www.eksperten.dk/spm/374321

Hvis jeg var sur på dig før, så er jeg det virkelig nu

Rellom, du må vist have en dårlig smag i munden - kære venner.

Så blev dette rådenskab afsløret

mvh
summer

Kommentar
Fra : FCS

Dato : 09-07-03 11:21

http://www.eksperten.dk/spm/373044 er linket det drejer sig om.

Elxx>> Her er forløbet som jeg ser det:

1. Du spørger om noget ulovligt.

2. Du bliver bedt om at lukke spørgsmålet på en venlig måde.

3. Du begynder at tale grimt til forlk og beskylder dem for ulovligheder, som du ingen beviser har for.

4. Du bliver igen venligt bedt om at lukke spørgsmålet, samt alle dem du ikke har lukket.

5. Du vælger så at svinde den pågældende venlige bruger til.

6. Du kommer med en, i mine øjne, tvivlsom historie om hvordan du på uskyldig vis er kommet til at ligge inde med den ulovlige Doom3-udgave.

7. Du modtager en advarsel for dit sprogbrug og bliver bedt om at lukke dine gamle spørgsmål af en coadmin.

8. Du begynder at fable om at det må være Admin der skal lukke dine spørgsmål og at du føler dig provokeret. Citat: "Jeg syntes det er ret svinsk at de gangke enkelt ikke siger: Denne version er ulovlig. Det er jo til direkte provokation at han siger: Luk venligst dette spørgsmål. " At bruge ordet "venligst" ligger ikke i nærheden af min definition af ordet provokation, men sådan ser din verden altså ud... Bliver du også sur hvis folk siger "tak" til dig???

9. Du truer med at anmelde tilfældige brugere på eksperten, for ingenting, samt brokker dig over niveauet på eksperten. (Kan du ikke lide lugten i bageriet, så smut da!!)

10. Du opretter en ny bruger (Elxx), som du bruger til at støtte brugeren tams (dig selv). Forøvrigt nok den eneste bruger på eksperten.dk der støtter dig, men det siger jo sig selv hvorfor

11. Din nye bruger (Elxx) fortsætter tilsviningen af eksperten.dk.

12. Elxx forsikrer nu om at han på ingen måde har forbindelse til tams, på trods af at der ikke er nogen der har antydet dette tidligere.

13. Der bliver så ført bevis for at profilerne tams, elxx og eater er een og samme person.

14. Der bliver endelig stille fra din side

Kort sagt: Ja, du lavede en fejl, ville ikke rette den og begyndte at svine folk til. Derefter opretter du nye profiler, drager selv opmærksomheden hen på dette og begynder at lyve om det. Dette bliver så afsløret fordi Coadmins ikke gider at høre mere på dit vrøvl. Hvad er det lige at du er så fornærmet over? Du har jo opført dig som en båtnakke og brudt næsten halvdelen af regelsættet du accepterede da du oprettede dine mange brugere.

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 09-07-03 12:30

Ja. Det var måske forkert af mig, men jeg var altså alligevel chokeret over den behandling jeg fik. Det var faktisk brugeren stefanjensen, som begyndte det hele.
Han sagde: Det lyder vidst ikke helt lovligt, hver venlig at lukke dette spørgsmål. Det er for mig MEGET provokerende. Måske ikke for jer, men pga. ham blev jeg pisse negativ, og vil derfor hævne mig.

Hvis han nu havde sagt: tams, jeg tror ikke der er helt lovligt. Du bør lukke spørgsmålet , så havde jeg gjort det da det giver et positivt indtryk af situationen.
Efter elxx, prøvede jeg at oprette en ny bruger for at nulstille mit dårlige ry derinde. Jeg har overhovedet ikke brugt brugeren ester til noget forkert, og så skal admin ikke sige at det er mig, der siger bag den profil. Altså.
1. Jeg havde gjort noget forkert
2. Jeg prøver at starte forfra
3. Der får jeg ikke lov til!
4. Jeg skriver det her inde

Hvis i vidste hvor mange der bryger reglerne på eksperten.dk syntes jeg ikke at i skal være sure på mig, da jeg i aller højeste grad hved at jeg ikke er den eneste.

summer > Lad for guds skyld være med at køre på mig og Rellom mere. Vi er 3 forksellige personligheder, og tænker vidt forskelligt. Fat det!

Kommentar
Fra : kenp

Dato : 09-07-03 12:39

hummmm

summer > Lad for guds skyld være med at køre på mig og Rellom mere. Vi er 3 forksellige personligheder, og tænker vidt forskelligt. Fat det!

det lyde skægt 2 personer med 3 forskellige personligheder!!!!!!!

Kommentar
Fra : FCS

Dato : 09-07-03 12:53

Elxx>> Jeg tror måske nok at du er den eneste person i universet der lader sig provokere af ordet "venligst". Hvis du lader dig provokere af den slags, så er mit råd til dig: "Hold dig indendøre, lad være emd at gå ud og undgå for alt i verden kontakt med andre mennesker - det kunne jo være at de var venlige mod dig og så ved vi jo hvad der sker."

Du fik fint lov til at starte forfra inde på eksperten - du valgte bare at starte med at kommentere sagen og derefter lyve om at du ikke var den samme som tams. Den slags fis gider folk ikke at høre på og derfor blev dine brugernavne offentligjort. Jeg ved udemærket hvor mange der bryder reglerne på eksperten, da jeg selv er tidligere coadmin derinde Det er ikke specielt mange og dem der er, får vi oftest fat i.

Du skriver: "Hvis i vidste hvor mange der bryger reglerne på eksperten.dk syntes jeg ikke at i skal være sure på mig, da jeg i aller højeste grad hved at jeg ikke er den eneste." Lad nu være med at komme med disse grundløse beskyldninger. Har du beviser, så kom med dem - hvis ikke, så hold kæft. Alt andet er barnlig pegen fingre og råben op.

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 09-07-03 13:03

kenp > Mig summer, og Rellom er 3 forskellige personligheder.
FCS> Jeg startede en ny bruger eater, men jeg fik ikke lov til det.
Faktisk hadler dette threads kun om at jeg ikke fik lov til at starte forfra hvilket er rigtigt.
Gå ind og kig lidt på brugeren ester. Så kan du selv se.

Venligst er et positivt ord, men i den sammenhæng, og situation var det IKKE positivt.

Det er det samme som at sige til dig som jeg gør nu: Dine kommentare er til for meget provokation, Hver venlig ikke at skrive mere her inde.

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 09-07-03 13:22

kenp> Tak fordi du fandt linket til spørgsmålet... Jeg blev ikke deaktiveret. Jeg gik selv
FCS> Jeg har været på eksperten.dk i et stykke tid, og jeg kan konkludere at jeg har mådt mange som var langt værre end mig. Jeg var gal, og kunne ikke styre, mig. Derfor stoppede jeg ikke. Det er heller ikke alle coadmins jeg ikke kan lide, kun lige ham n0rmality. Den anden var da en fin fyr.
Nu vil jeg for min egen skyld holde mig fra dette thread og koncentrerer mig om det man gør her inde. Det syntes jeg også i andre skal. Jeg ved jeg begik en fejl, ved at udvide historien, i den forkerte retning.
Rettelse til forige kommentar. Brugeren hedder ikke ester men eater :-0
Jeg undskylder alle det måtte genere, og jeg vidste ikke at mit threads vil blive så populært. :-|

Kommentar
Fra : FCS

Dato : 09-07-03 13:52

Elxx>> Du lyver om hvilke brugere du har (Citat: Jeg må sige at jeg er ikke den forige tams, og hvodan kan du dog tro det. Fordi jeg har medhold??? Jeg vil ikke have hans rygte, og vil ikke håbe at du virkelig tror det. Ellers må jeg lave en ny konto.), hvilket er grunden til at coadmins kigger nærmere på din bruger og vælger at offentliggøre dine brugernavne. Havde du nu bare oprettet brugeren elxx, holdt din kæft og ladet være med at kommentere det spørgsmål hvor problemet opstod, så havde du sikkert fået lov til at fortsætte med den. I stedet vælger du at kommentere spørgsmålet og lyve. Så er der da ikke noget at sige til at coadmins griber ind for at alle kan se hvad det er der sker.

Igen må jeg undres over at Citat: 'Hmm lyder ikke særligt lovligt at "Det er kun en alpha" Luk venligst dette spørgsmål.' kan lyde provokerende, men det er jo op til dig

Hvis du skriver "Dine kommentare er til for meget provokation, Hver venlig ikke at skrive mere her inde.", så ville jeg absolut ikke opfatte det som en provokation fra din side, men snarere som et sidste desperat forsøg på at stoppe en diskution, som du aldrig burde have startet fordi du ganske simpelthen ikke har ret! At det så kan virke provokerende på dig at der er nogen der påpeger at du ikke har ret, må helt og holdent være dit eget problem!

Kommentar
Fra : FCS

Dato : 09-07-03 13:55

Elxx>> Igen kommer du med grundløse beskyldninger: Citat: "Jeg har været på eksperten.dk i et stykke tid, og jeg kan konkludere at jeg har mådt mange som var langt værre end mig." Hold nu op med det pjat. Kom med konkrete eksempler og beviser eller ti stille. Uden konkrete henvisninger og beviser er det jo bare råben op og pegen fingre (igen).

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-07-03 14:01

Hmm.....
I bliver da bare ved og ved.....
Her http://www.kandu.dk/dk/spg/18346#169818 er løsningen til at starte på ny

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 09-07-03 14:23

Ok. Jeg skulle aldrig have denne tråd, og i skulle aldrig have skrevet i den. Dette gælder dog ikke Rellom.
Desuden skal CoAdmin ikke spille smart som han gør, men han afsløre min nye profil. DEN NYE PROFIL HAR ALDRIG VÆRET BRUGT TIL NOGET FORKET, og det er mit svar på at starte på en frisk.
Hvorfor skulle han afsløre min nye profil. Ok. Jeg afslørede brugeren elxx selv, da jeg ikke tænkte mig om. Derfor opretter jeg en ny profil. Aftaler med mig selv, at den kun skal bruges til noget ordentligt, og positivt. Admin skal ikke på provokenrende vis afsløre min nyeste profil som han gør. Han afslutter med et *S*, som derfor viser at han gør det for at give igen, og få hævn fordi jeg i starten i gad høre på ham.
Han burde jo ikke afsløre min nye profil. Ok hvis jeg havde overtråt reglerne med den, men det har jeg ikke.
Dette er sidste kommentar fra mig.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 09-07-03 14:24

Summer> Min mening om eksperten har ikke noget med
elxx´s oplevelser at gøre.
Jeg finder eksperten frastødende, fordi der lugter for meget
af politistat derinde.
Og denne opfattelse skylder jeg ikke dig nogen nærmere
begrundelse for.

Så nej, jeg har ikke nogen dårlig smag i munden på grund af
den "råddenskab", du bilder dig ind at have "afsløret".
Derimod kan dit vulgære og underlødige sprog godt give mig
lidt småkvalme.

Over and out.

Kommentar
Fra : Fromsej

Dato : 09-07-03 15:36

Det er helt utroligt det her.
Jeg og Stefan Jensen fortæller dig at det er et ulovligt spørgsmål i henhold til reglerne, og beder dig venligt om at lukke, så bliver vi beskyldt for selv at have programmet liggende(mig) og have ulovlige MP3 filer, samt at 25 % af spørgsmålene på Eksperten omhandler warez, og at alle undtaget dig har fået hjælp til disse spørgsmål!
At du så ydermere opretter en ny bruger til at give dig ret, tja om ikke det dummeste jeg nogensinde har set, må det da få en ret klar andenplads.
Citat fra et af mine indlæg i den tråd det her omhandler:
>>Tams:
Sikke en hjælp man får her. I hved jo selv hvordan man gør, så jeg syntes ærligt talt dig stefan jensen, at du skal undlade at svare når du kun kan give svar som er direkte provokerende. Før du udtaler dig, syntes jeg du skal slette alle dine mp3-filer. Så luk!

Fromsej:
Tams>>Eksperten er IKKE et warezforum, der gives ikke hjælp til ulovligheder, så luk venligst spørgsmålet med det samme.

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?sort=%40&order=asc&catid=0&q=&navn=tams&option=22
13 åbne ud af 22 spørgsmål, hvad med at få afsluttet nogle af dem?
Tams:
jeg vil gerne bede dig om at blande dig uden om.. Jeg har kigget lidt på de forskellige threads her inde, og kan se at ca. 25% er warez, og at de faktisk er besvaret. Desuden har du selv doom3, og hved hvordan man gør.. Du gør det kun for at spille helt, og styrke din ekstreme domimanansfølelse.
Jeg vil ikke lukke et spøgsmål spade!

Skal du have flere eksempler?<<

Dette viser med al tydelighed, hvor tåbeligt du har opført dig, at du ikke selv kan se det, det er altså ikke vores fejl.
Rellom>>Hvis det er din holdning til Eksperten, så kan du jo bare holde dig væk, der er ingen derinde der vil savne dig.

Kommentar
Fra : n0rm

Dato : 09-07-03 16:05

Så er det vist på tide at jeg blander mig lidt.

Først og fremmest, skal vi ikke lade hetzen mod rellom ligge? Han har sine holdninger, vi har vores, og at de ikke er ens er vel kun positivt. I hvert fald bliver verden et lidt sjovere sted at leve. :)

Mht. offentliggørelsen af tams' brugernavne - dette gjorde jeg egentlig udelukkende for at vise, at al forsvaret af nævnte bruger kom fra brugeren selv, og at andre involverede i spørgsmålet altså ikke skulle tage sig af det. Jeg lagde ikke noget specielt i, at brugernavnet eater også kom med, og det var absolut ikke ment som "hævn" fordi tams opførte sig tåbeligt. Faktisk undres jeg dybt over hvor han får den idé fra, men lad nu det ligge.

Kommentar
Fra : hotpop

Dato : 09-07-03 19:02

Der er desværre brugere som er for dumme til eksperten.dk - og jeg har fundet mange efterhånden, men denne gang topper det.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-07-03 20:53

hmm....nu bliver vi vist invaderet af ekspertens brugere...... normality, hotpop osv.....

Eksperten er kanon til de mere professionelle spørgsmål, kandu.dk er mere personlig og med større grænser.....

Jeg kan godt bakke om omkring hotpop's synspunkt om at der er brugere der er for dumme, men som sagt så har jeg også prøvet at få sparket på trods af års "medlemsskab"..... Jeg skal skynde mig at skrive at jeg kunne have kløet mere på for at få genåbnet brugeren, men jeg blev sgu så sur at jeg igennem lang tid holdte mig væk....

Eksperten og kandu minder ligeså meget om hinanden som de er forskellige, og lad det endelig blive ved med at være sådan !!!!

Kommentar
Fra : Fromsej

Dato : 09-07-03 20:59

Uffe29>>Ikke en invasion, derimod et forsvar imod fuldstændig grundløse beskyldninger fra en tidligere bruger, der ikke er blevet smidt ud, men har deaktiveret sine brugere!
Du kan da ikke forlange at vi stiltiende finder os i at blive svinet til i et andet forum, når det intet hold har i virkeligheden.

Kommentar
Fra : summer

Dato : 09-07-03 21:02

elxx, igen igen. Vis dig dog som et mandfolk og indrøm hvad du har lavet - giv en undskyldning til dem du har trådt på. Du ankommer her til Kandu, heller en masse vand ud af ørene, fordrejer hvad der er sket, får medhold af Rellom, som mener >>>For mere frastødende sted skal man da lede længe efter.<<< Så er du tilfreds, nu da Eksperten er svinet til og du har fået Rellom til at holde med dig:

[Citat]
"Det glæder mig meget at jeg ikke er den eneste. Så er det ikke mig der er galt på den...."

...samt "5 stjerner til dig... Det var lige hvad jeg ønskede at høre... Ha' det godt :)"
[/code]
Så er det vist ikke nødvendigt at kommentere din opførsel mere.

Godt at få nogle facts fra folk som er på eksperten, så lille elxx's unoder kom frem i lyset.

mvh
summer

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 09-07-03 21:32

Fromsej....jeg syntes det er iorden, men glem manden/drengen...... eksperten bliver ikke dårligere uden ham, og jeg tror ikke der er mange computer-freaks på kandu.dk som ikke kender eksperten og hvad den står for (det var en positiv kommentar)

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 09-07-03 23:50

Det jeg gjorde på eksperten var forkert, og jeg fortryder det, men jeg kan ikke styre mig når jeg bliver fornærmet eller pisse sur.
Jeg kan dog stadig ikke acceptere at n0rmality nævnte min bruger eater.
Hvis i ser på overskriften i dette spørgsmål kan se, at det kun handler om at jeg ikke får en til chance til. Hvis n0rmality ikke havde nævnt min bruger eater havde jeg ikke blevet gal og skrevet det her inde. Jeg er færdig med eksperten.dk, og jeg holder mig nu til kandu.dk, selvom der måske er nogle enkelte spg jeg ikke kan få svar på herinde.

Jeg giver hermed en undskyldning til alle, som føler at jeg har været til misbrug for systemet, undtagen n0rmality da hans begrundelse for at afsløre mig som eater er fuldstændigt uacceptabelt.

Jeg håber at dette bliver min sidste kommentar, da dette begynder at blive dybt latterligt. Det føler jeg ivertfal.

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 09-07-03 23:53

uffe29> Det kunne jo være at jeg hverken er dreng eller mand.

Kommentar
Fra : n0rm

Dato : 09-07-03 23:56

uffe29 : Stik mig evt. dit gamle brugernavn på eksperten, så skal jeg gerne se om der er grundlag for en "genaktivering", hvis det skulle have interesse? :)

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 10-07-03 00:00

Ja.. Det hele her inde handler om meninger, og jeg har nogen andre meninger end jer. Det er simpelthen det eneste det her ahandler om.

Kommentar
Fra : elxx

Dato : 10-07-03 00:21

Jeg vil hermed give en undskyldning til alle som har medvirket i mine spørgsmål. Min personlighed sucker en gang imellem også kan jeg ikke styre mig.
Problemet for mig er at der bare kommer negativitet ud af munden på mig, og jeg fortryder det næsten altid. Det gør jeg i dette tilfælde.

Men i må give mig ret i at der er meget om meinger, og ISÆR følelser i sådan i situation. I skulle vide hvad jeg havde lyst til at gøre mod en hvis politiker når hun snakker en gang i mellem, og det er igen meninger.

Endnu en gang undskyld guys. Håber i alle kan tilgive mig, da jeg havde tænkt mig at forsætte her på kandu.dk i lang tid endnu.

Kommentar
Fra : DK93

Dato : 10-07-03 08:41

Flot elxx - Sagen er hermed ude af verden og no bad feelings fra min side

Ha' en fin sommerdag
summer

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 10-07-03 11:58

Hej DK93

Flot at du sådan kommer ind og taler på vegne af summer.
Men du har jo hele tiden været summers mest ihærdige støtte her på kandu.
Og nu kan jeg se, at du oven i købet har fået point for at hjælpe ham
med et af hans spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/15424
Så her kan man virkelig tale om, at moralen er sat i højsædet.

LOL, LOL og atter LOL!
Rellom

Kommentar
Fra : hotpop

Dato : 10-07-03 16:46

elx> undskyldning modtaget - og så må jeg nok også hellere undskylde min tidl. udtalelse ;)