/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Advarsel til andre www.officeit.dk
Fra : aske5000
Vist : 341 gange
1 point
Dato : 07-07-03 11:35

hej jeg vil advare jer om at handle hos www.officeit.dk der har jeg nemlig bestilt en mus den 1-7-03 og nu er det den
7-7-03 og der står at leveringen vel være 1-3 dage. og jeg skal bruge varen til en gave surt surt den er ikke kommet i nu . så ville jeg da lige ringe til den meget flotte kunde service de reklamerer sig med på tlf 44509660 men da jeg havde væntet i 30 min så opgav jeg det er lidt erveligt at betale 395 kr får en gave jeg skal bruge den 8-7-03 når ikke den er der så pas på med at handle med dem det er et rigtigt lorte sted at handle jeg har også sent en mail til dem om at de skal ringe til mig men det gør de ikke snydt snydt snydt så helere gå i merlin og give lidt mere får varen eller et andet sted på netet er der nogen der har haft en god oplevelse med hensyn til leveringen frar det firma ??? eller dårlig ????

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-07-03 11:43

Hej Aske

Ikke for at klandre dig eller noget, men man skal passe på, med at angribe et firma på denne her måde. Det kunne jo være, at varen er i restordre, og det kunne jo være at firmaet har haft fandens travlt, og derfor ikke kunne hjælpe dig. Det er dårlig service Ja, ingen tvivl om det, men når jeg bestiller en vare på nettet, så giver jeg leveringen en 2 ugers tids grænse. Også selvom der står 1-3 dage (Af erfaring).

Og ja, jeg ved det er knalddårlig service, at man ikke kan overholde leveringsfristen, men så er muligheden, for at får rabat det større Man skal som hovedregel ikke betale for en vare, man endnu ikke har modtaget.

Moltov

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 07-07-03 11:47

nej men jeg har betalt over home banking får at spare de extra 50 kr de skal have får at betale på efterkrav. og vårdan skal man fårhandle sig til en rabat når ikke man kan komme igenem til en service medarbejder lol lol lol du er forkert på den moltov

Kommentar
Fra : Marchwitz

Dato : 07-07-03 11:48

Ja der kan man bare se.
Det er da ellers en pæn hjemmeside de har.
Gi'r du lige en opdatering når der sker noget?

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 07-07-03 11:54

ja det vil jeg gøre. ja web siden ser rigtig proof ud ikke noget om det webmasteren kan sit kram. men de skulle tage at sende mig en mail vis varen ikke er der eller noget. nu skal jeg ud at købe en ny mus vis ikke den når frem til den 08-07-03
det er bare surt 400 kr igen jeg har handlet meget på netet hos fks www.mobilkabler.dk og de er til at handle med for der går højst 3 dage så er varen der :)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 11:54

Det er desværre sådan, mange firmaer udnytter 500 kr's bagatelgrænse, der gør at forbrugerklagenævnet ikke har resourcer til at hjælpe dig i denne og lignende sager. Man skal altid være på vagt over for produkter med en minimal besparelse i forhold til markedet som sådan og til en værdi der ikke overstiger 500 kr.

Bare et godt råd til en anden gang.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 07-07-03 11:58

jog tak skal du have molokyle, viste jeg ikke. tænkte ikke på at varen ikke kom der jeg bestilte og betalte varen. men jeg tror jeg køber sådane ting hos en forhandler i stedet for næste gang og med hensyn til garanti og sådan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 12:02

Ps. Jeg så lige de havde et reklamations nr. : Reklamation/retur 44509664

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 07-07-03 12:02

Det er skuda en dårlig service de har..

Jeg vil anbefale dig at gå ind på www.edbpriser.dk og forhandlere find så officeIT
Barometer bedømme forhandleren
Der kan du se at du ikke er den eneste der har fået en dårlig service

Jeg vil jo have at hvis de ikke kan overholde den med 1 til 3 dag burde de informere om det

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 07-07-03 12:06

ok det ved jeg til en anden gang buch78. svar til molokyle det nummer har jeg også prøvet til kundeservice lol der er 30 min venten jeg har ikke talt med nogen i nu lol

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-07-03 12:09

Hvor finder man forhandlere der?

Moltov

p.s. Det er ikke for at forsvarer OfficeIT at jeg sagde det Aske, men rent og skær fordi, man skal passe på med at hænge firmaer ud på nettet. Det kan blive dyrt!

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 07-07-03 12:14

Halloooo lever vi ikke i et frit land...

Personligt handler jeg ikke hos B. J. Trading...( på grund af en dårlig oplevelse... jeg mener ikke at den kan passe at det kan tage 2 måneder at få et bundkort ombyttet.. og så sender de et forkert )

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 07-07-03 12:15

dette er vel et debat forum vår man kan tale om alt muligt Moltov det kan da godt være at du føler dig stødt af det måske fordi at du har en forretning eller noget vad ved jeg.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 07-07-03 12:21

Jeg har hverken forretning eller tilknytning til firmaet. Jeg er en ganske almindelig forbruger, som godt ved, hvad det koster at hænge firmaer ud...Det skal man bare være opmærksom på. Jeg føler mig hverken stødt eller noget art. Men du skriver som start " er der nogen der har haft en god oplevelse med hensyn til leveringen frar det firma ??? eller dårlig ????" og jeg svarer ganske almindeligt "Ikke for at klandre dig eller noget, men man skal passe på, med at angribe et firma på denne her måde" Er det at føle sig stødt?

Dette her er en hjælpeside, hvor brugerne skal hjælpe hinanden, og det er ganske enkelt det jeg har gjort...Eller forsøgt på det. Men hvis du og andre elsker at fortælle om firmaer på denne måde, så be my guest... Jeg er sku ligeglad. I skal bare vide, at man skal kunne dokumentere sine påstande, for ellers kan det blive dyrt... (Kender en der er blevet dømt for bagvaskelse på denne måde)

Så fortsæt bare! Der er jo ytringsfrihed i landet!

Moltov

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 12:24

moltov har en pointe, læs f.eks : http://kandu.dk/dk/spg/18130

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 07-07-03 12:37

opfølgelse jeg er lige blevet ringet op af firmaet. som beklager den lange vente tid der er på tlf. de siger så at de vil sende varen i dag da jeg skal bruge den til en gave i morgen den 8-7-03 og jeg bestilte varen den 1-7-03 og nu sender de den den 7-7-03 der er noget der siger mig at de ikke har så travlt med at få varen ud af døren når man har betalt fårud så nu skulle jeg have varen i morgen blev jeg lovet når nu jeg skulle bruge den til en gave så ville de gerne oppe sig lidt og sende den i dag lol

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 07-07-03 12:39

Jeg mener stadigvæk at det er dårlig service... men det lader til at du får din mus..
så er det jo bare at håbe at den virker

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 07-07-03 12:41

ja ikke lol det må vi håbe ellers ender det med at de har opfundet en ny mus som er bedre til den tid lol

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 12:49

Det ser ud til at problemet er ved at gå i sig selv. Håber i alle fik moltov's bemærkning og lagde jer den på sinde.

Jeg er *AFK* til iaften. Ha' en go' dag ALLE sammen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 07-07-03 18:23

Hej

Før I handler nye steder så bør I lige kigge på hvad andre forbrugere siger om stedet!

Jeg kigger selv minimum under brugerbemærkninger via:
http://www.edbpriser.dk/
http://www.firmacheck.dk/

og jeg vælger helst en forhandler der har varen på lager og betaler gerne lidt mere for varen hvia den er på lager, men det kan man desværre heller ikke altid regne med, idet jeg selv har været ude for at vente nogle måneder på et grafikkort. Min oplevelse og bedømmelse af handlen og forhandleren er givet til edbpriser og firmacheck.

Og husk lige at vurde brugernes bemærkninger seriøs, idet mange der har en god oplevelse jo sjældent fortæller om det.

og >Aske jeg håber, at du når at får din mus i morgen.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 08-07-03 20:30

opfølgning nu har jeg fået musen den 8-7-03 men ved i vad den var ikke trådløs den var med ledning så nu skal den sendes tilbage før de sender den nye mus igen lol lol lol jeg havde bestilt en trådløs

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 08-07-03 20:53

Hæ Hæ.. det er total til grin....den er næsten bedre end hvis den ikke havde virket....
Det viser hvor meget styr de har på det

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 08-07-03 21:49

ja det er ikke studenterhuen der trykker lol. og tror du at de ville give rabat nej nej nej det ville de ikke fis og en horn lygte mand lol lol lol

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 09-07-03 01:19

Hmm - sikken noget

Men hvis vedkommende skal bruge musen meget til spil - så er det stadigvæk en mus med ledning der er mest pålidelig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-03 01:24

JoyStick ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : aske5000

Dato : 09-07-03 22:29

det kommer nok and på vad det er får en mus bjarne h den jeg havde bestilt var en Microsoft Wireless Optical Mouse Blue den er rimelig dyr så jeg håber den er vær at vente på desuden så har jeg opsagt bestilingen hos www.officeit.dk
og bestilt en et andet sted den kostede så 10 kr mere men når de ikke vil give rabat eller noget for deres fejl. så vil jeg have mine penge tilbage. de ville heller ikke sende den rigtige mus før de havde fået den forkerte tilbage. og de lovede at sende et fragt brev men det har de ikke gjort i dag 9-7-03 så nu prøver jeg igen et andet sted. vender tilbage med den ville historie senere det er ved at være ren godnat læsning :)

Kommentar
Fra : jayleno

Dato : 09-09-03 04:35

Hej Aske5000
På nettet har du masser af muligheder for at få dine penge tilbage hvis en forhandler ikke sender varen , du skal vel og mærke betale med kreDIRTkort ,og det har du gjort .
For det første så har en forhandler ikke ret til at tage pengene fra din konto før han sender varen , gør han så det alligevel og "glemmer" at sende varen så kan du gå i banken og få dine penge tilbage , du skal lige underskrive en tro og love erklæring på at du ikke har fået varen , så ordner de resten og pengene bliver fluks sat ind på din konto.
Denne ordning er til for at få folk til at turde købe på nettet , men det lader ikke til at det er alle der kender den.

Kommentar
Fra : claesbrandt

Dato : 15-03-04 20:15

Ja, så kommer jeg med et indlæg også. Jeg er da ligeglad med, om firmaet bliver hængt ud. Jeg kører selv firma, og ved at man kun har et firma så længe man har tilfredse kunder. Jeg har også bestilt en vare hos OfficeIT, og fik kun leveret noget af varen. Og jeg har sendt mail, som de ikke svarer på. Kort sagt: Latterligt firma, burde lukkes, meldes for tyveri af folks penge.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 09:20

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>