/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
stack attack eller andre spil til mobil~
Fra : bet.sand
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 07-07-03 11:19

hvor kan jeg finder stack attack, bubblets eller andre spil ,til min nokia 3650 , vil ikke betale for meget for spillene

Accepteret svar
Fra : DDEBJ_Madsen

Modtaget 60 point
Dato : 07-07-03 11:23

http://kalo.host.sk/games_r-z.htm på denne side er der masser af spill du skal bare huske at hente både jad og jar filen.. Og så uploade dem eaid.dk. det koster kun din wap tid med Telia Express cirka 1,6 kr.. så det er jo til at overkomme..

Held og lykke

Kommentar
Fra : bet.sand

Dato : 07-07-03 12:02

madsen ...ja jeg har hentet uploade dem og det hele men skærmen er helt tom når jeg trykker new game( eaid- god side ) har jeg glemt noget mon. har begge filer jar og jad

Kommentar
Fra : DDEBJ_Madsen

Dato : 07-07-03 15:07

Gør den det med alle spil..? Jeg har hentet 10-15 spil der alle virker perfekt.. Jeg er bange for at spillene er til 3510i 'er sådan en har jeg nemlig selv.. Jeg ligger en kommentar hvis jeg finder nogle til 3650..

:)

Kommentar
Fra : Telmore

Dato : 08-07-03 15:54

Jeg har en god side! Med alt hvad hjertet kan begærre! Gå ind på www.tagtag.com (altså på computern) og gå ned vor der stå games. Der inde er der en masse link hvis der er et link du gerne vil have så gør du sådanne! (altså på wap) www.tagtag.com/(også linkets navn) f.eks sådanne her... www.tagtag.com/javaparadise (i telefonen) Håber du kan finde ud af det hvis ikke så skriv tilbage! Og ALT er gratis. m.v.h Kalle

Kommentar
Fra : HanSSoN

Dato : 11-07-03 15:51

Hallo!

Jeg har ca 70 gode spil, der virker til 3650 de er alle testet så de virker 100%. har også 500 andre spil til 3650 mobilen, de er bare ikke testet endnu. de fylder ca 30 mb.
Man kan måske snakke om at få sendt dem, via icq. hvis det var noget!!!
Det kræver bare at du har enten bluetooth eller infrared. så du kan uploade dem til mobilen.

Angående det med blank skærm.. måske du skulle genstarte mobilen, hver gang du installere et spil. eller det tager altid lidt tid at loade spillet ind, det er ikke en spillemaskine det er alså kun en mobil....

Godkendelse af svar
Fra : bet.sand

Dato : 08-03-04 09:45

Tak for svaret DDEBJ_Madsen.
rigtig mange spil. let at overskue tusinde tak for dit svar