/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Vi prøver da bare igen - på at finde nog~
Fra : kanjegik
Vist : 610 gange
500 point
Dato : 06-07-03 20:34

Som jeg har nævnt før - så find noget rigtig morsomt fra nettet af...

Hvad der er morsomt - er et relativt begrab, så det skal være noget du synes er rigtigt morsomt

Mvh

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 06-07-03 20:38
Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 06-07-03 20:38

http://www.urban75.com/Mag/java7.html

hvis du keder dig, så er dette morsomt...

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 06-07-03 20:43

http://www.villainsupply.com/

denne her, er også sjov....

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 06-07-03 20:50

Sabelfisk: Det HAR du foreslået før - og blev fravalgt. Bl.a. fordi "denhvideklat" var foreslået af Nuserpigen der fik mine point!

Find på noget bedre!

Mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-03 20:58

Jeg kan ikke finde på noget morsomt, så jeg håber bare på at kunne gafle de mange point.
450 hilsner Eyvind.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 06-07-03 21:01

http://www.rathergood.com/ HIHI Den er også god.... men okay, man skal måske have en sort humor....

http://www.happytreefriends.com/ Dette er også godt! men det kan også godt være ens humor skal være mærkelig her

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-03 21:02

Er kandu ikke en del af nettet. Her er da morsomt nok, hvis man forstår sort humor.

ans

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 06-07-03 21:02

Nix Eyvind - den du'r ikke

Mvh

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 06-07-03 21:03

noget sjovt.....................
prøv www.humorsiden.dk
www.spas.dk
eller denne liste over sjove sider
http://www.eeew.net/list/cleanhumor.html

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 06-07-03 21:05

Tjahh, ans - det kan der være noget, specielt sådan som du svarer i http://www.kandu.dk/dk/spg/18305
Men det er en anelse for sort til mig........

Mvh

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-03 21:06

Nu skal jeg ha' nyt batteri i min mus. Den der urban75 er da lidt svær = 30 klik nåede jeg.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-03 21:10

Det som jeg tror ans siger (sort humor) er at hjælp til afkodning af Tlf nr. kan han ikke få.
Eyvind.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 06-07-03 21:13

Rellom afslørede Zonker i dag. http://www.kandu.dk/dk/spg/18286
Jeg er ved at skvatte ned ad stolen af grin, hvergang han gør det.
Der er ingen der som Rellom kan "lugte" Zonker på stor afstand, selv i modvind
Det er det samme hvergang. Zonker prøver at belære Rellom om emnet og Rellom starter med at afsløre ham for derefter at skære ud i pap for ham at han ikke har læst spørgsmålet ordentligt

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 06-07-03 21:22
Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-03 21:23

Til kanjegik:

Hvilken genre er for dig morsom?

ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-03 21:33

Jeg synes at det er morsomt, at der er mere end een, der fordriver tiden med at svare på dette spørgsmål.

mvh ans

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-07-03 21:44

Det skægeste ved dette spørgsmål er de tre små sjove tal oppe til højre.
Nå men jeg gi'r op så.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 06-07-03 21:51

Der er også denne http://www.monsefar.esenet.dk/fedt.htm hvis højtalerne er tilsluttet

Monsen.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 06-07-03 22:01

hvem er hurtigst på aftrækkeren

http://www.siski.ru/escopeta.swf

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 06-07-03 22:05

Hej ans
Du spørger hvilken genre jeg synes er morsom..... jeg skriver netop i spørgsmålet at det skal være noget du synes er morsomt

Mvh

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-03 22:16

Jeg synes da, at det spørgsmål, som du har stillet er morsomt. Der er da mange der svarer. Det i sig selv er da morsomt.

mvh ans

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 06-07-03 23:32

Dagens morsomste er vist srhansens nye hjemmeside, med hans yndlings-"kunstner" :

http://www.findsvar.dk/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=345&mode=thread&order=0&thold=0

punkt 5

Kommentar
Fra : kanduolsen

Dato : 06-07-03 23:39

Denne her er bare så......

Hellere stor og sløv, end...
Brev fra en kunde...
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig: Jeg ved ikke ret meget om hardware og har aldrig før rodet med min PC. Men da jeg forleden så et brugt Matrox M3D grafikkort, som jeg har hørt skulle gøre spillene meget flottere, for kun 100 kroner, tænkte jeg at nu skulle det være. Jeg sendte en mail til fyren, og fik mit kort, og han havde skrevet til mig hvordan jeg skulle gøre:

1. Find en ledig plads, og sæt kortet deri,
2. Sørg for at det er trykket ordentligt fast,
3. Kør installationsprogrammet fra disketten, som var med.

Jeg kiggede på min PC, og kunne ikke finde andre steder der var ledige, end der hvor jeg plejer at putte disketter i. Kortet passede fint i hullet, og jeg trykkede det godt fast, som han havde skrevet. Men nu kunne jeg jo ikke køre programmet fra disketten, men jeg tænkte så at det kunne være at jeg kunne køre det fra min CD-spiller, og puttede den deri. Men hver gang jeg forsøgte at køre programmet, sagde windows, at der "ingen diskette var i drevet", og det kunne jo ikke passe, for jeg havde jo puttet den i! For at gøre ondt værre, ville CD-spilleren ikke spytte disketten ud igen. Jeg har skrevet til fyren flere gange om hjælp, men han svarer ikke, så nu ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Håber nogen kan hjælpe mig
På forhånd tak

PS. Min PC er begyndt at sige mærkeligt når den starter, kan det have noget med mit nye kort at gøre?

mvh Kanduolsen

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 06-07-03 23:44

je ved ikke om http://www.ihimlen.dk/ er nævnt før..

syntes den er meget sjov.. nok også fordi jeg kender ham der har lavet den

Accepteret svar
Fra : sabelfisk

Modtaget 500 point
Dato : 07-07-03 00:22

ok så prøv www.sickhumor.dk
www.prut.dk
www.underlig.dk
www.lubershund.dk
www.krank.dk
www.bull-shit.dk
www.fizzah.dk
eller prøv www.coolbeans.dk den indeholder en masse links til grineren sider..

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 07-07-03 07:24
Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 07-07-03 10:30
Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 07-07-03 10:30
Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-07-03 10:32

Det mest skægge er nok at vi, en stak voksne, sidder her midt i en ferietid og vrider de små grå for med grådighed at konstatere at 450 af de små frække er sat ind på kontoen.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-07-03 10:51

jeg synes "vikingespillet" (også kaldet "kongespillet") er kanon.. det er et udendørs spil der består af pinde og klodser og det kan hidse selv den fredeligste familiefar op! Spilles i solskin mens man drikker kolde øl!
Mvh Christina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 07-07-03 10:52

Og jeg læste ikke spørgsmålet ordentligt, for de stod, det skulle være fra nettet... sorry!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 07-07-03 10:54

Her er en 'gammel' traver på Kandu.dk : http://media.webpartner.dk/arla/9_modem.wmv

... og den bli'r ved med at være sjov!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-07-03 14:03

Ingen bud siden kl. 10:54. Hmmm

Det ser lidt sløjt ud

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-03 16:47

Den der arla ting, er rigtig skæg. Først kommer der en grøn firkant, så en rød firkant, så en blå firkant og til sidst en lidt større gul firkant med et sjovt flag der er formet som et vindue. Men her stopper det ikke, den begynder nemlig forfra.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-07-03 16:50

Emesen???????????????????????????????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-03 17:17

Ja Ja - Emesen og Eyvind er den samme.
Emesen er superbruger.
Eyvind er ikke superbruger, og kan ikke modtage point. Den kan bruges til at lukke spørgsmål som Emesen har hængende uden at der snydes.
Emesen/Eyvind.
PS. I forbindelse med et spørgsmål jeg ikke kan finde, debatterede jeg med Molokyle og lavede jeg for sjov denne nr.2 logind konto
Eyvind er mit navn.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-07-03 17:32

Davs E.Emesen øøøøhhh Eyvind

Hvad er det med de vindure du taler om. Hod mig er det bare to galninger der står på møns Klint og hepper på kakaofugl.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 07-07-03 17:33

Fandens med alle de slagfejl

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-03 18:40

Det er bare min Media player der ikke er fulgt med tiden.
Eyvind.

Godkendelse af svar
Fra : kanjegik

Dato : 07-07-03 19:26

Tak for svaret sabelfisk - det endte alligevel med at du kom op med det bedste bud

Lukker spørgsmålet nu da det ikke var meningen det skulle være privat diskussionsklub

Mvh

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-07-03 19:34

Kommentar
Fra : sabelfisk

Dato : 08-07-03 21:46

tak for pointene kanjegik.. Jeg ved ikke hvorfor men jeg fattede ikke at det var to forskellige spørgsmål, men troede at mit svar ikke var reistreret... (fedt at være dum.. *ss*) Men det endte jo lykkeligt... for mig.. *g*

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 08-07-03 21:53

Tjaaahhh, hvis man nu kan blive lykkelig af nogle point jeg alligevel ikke kan bruge til noget - men bare for dine ører så saml noget nyt og godt sammen for der kommer snart et spørgsmål magen til.... men vil selvfølgeligt lægge mærke til om du laver dubletter....

Mvh

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 09-07-03 15:19

http://www.homestarrunner.com/

Jeg vil lige bidrage med et lille link, der er toons og lidt at hvert på den