/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Vask af campingvogn !!
Fra : renekure
Vist : 899 gange
100 point
Dato : 06-07-03 08:26

Jeg har fået fortalt, at når man skal vaske sin campingvogn, så skal man starte nedfra og vakse opefter !!!!
Virker ikke særligt logisk på mig. Jeg ville da starte med taget, og derefter vaske nedad.

Kan nogen fortælle mig om det jeg har hørt er rigtigt, og i givet fald - hvorfor skal man vaske nedfra og op.

God campingsommer til jer alle

René

Kommentar
Fra : 3kp

Dato : 06-07-03 08:35

Dette for at undgå striber i lakken.
M.v.h. 3kp

Kommentar
Fra : geu

Dato : 06-07-03 10:02

Striber i lakken???? Kan ikke se hvorfor man skal starte i bunden

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 06-07-03 10:46

DA DEN ER VASKET FOR NEDEN, VIL DER IKKE DANNES STRIBER PÅ DET NÆSTE BESKIDTE VAND SOM LØBER NED...

BDG

Kommentar
Fra : bdg

Dato : 06-07-03 10:47

DA DEN ER VASKET FOR NEDEN, VIL DER IKKE DANNES STRIBER FRA DET NÆSTE BESKIDTE VAND SOM LØBER NED...

BDG

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-03 13:38

Her er et tip til hvordan du gør campingvognen ren:

www.campingferie.dk/h9_gode_raad/s/rengøring.asp

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-07-03 13:41
Accepteret svar
Fra : bobenontot

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-03 15:36

Jeg mener at have læst et sted, at hvis man vasker nedefra, så er vognen (naturligvis) "ren". Dette gør, at det beskidte vand ikke ridser og laver striber på vej ned over det rene område. Prøv evt. at se på dunken med "campingvogns shampoo" - hvis der "nedefra og op" så er der nok en årsag til det.

Godkendelse af svar
Fra : renekure

Dato : 06-08-03 00:02

Tak for svaret bobenontot.