/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp! mit Battlefield HAkker!
Fra : Extremer
Vist : 738 gange
20 point
Dato : 06-07-03 01:10

yes mit nye system Hakker Utroligt meget.
Jeg har lige opgaderede Hele mit Hardware system.
med følgene:

512DDR pc3200 Ram
Barton +2500 Prosessor
Palit Daytona Geforce Fx 256DDR Grafik kort.
ASROCK K7S8X bundkort.
Creative Soundblaster 5,1 live.

Dvs Alle De bærende dele.
Og efter En 3 Dages Vente tid på mit nye System.
hvor jeg havde gået og talt de minutter til,jeg ENDELIG
kunne komme til at spille et Totalt Detaileret og Flydene Battlefield
Blev det til MEGET skuffende resultalt.
Da jeg Startede spillet For Første gang så det LÆKKERT ud!
Aller Fedeste Grafik! men!Spillet Lavede hakker,Sådan nogle små
Rytmiske Ryk,Hak (3 sekunder Efter) Hak,Hak,Hak Osv.
nååårrh tænkte jeg,det var nok bare Lige et par opdateringer der skulle
laves til mig grafikkort.
Men så steg jeg ind i en Skadet Tank,og vendte tårnet bagud
(Til Den Rygene Del af Tanken) Og Så Hakkede/Laggede Det Så vildt at jeg ikke kunne
Noget som helst,indtil at jeg fik vendt tårnet igen (væk fra røgen).
Og Der kørte den i højeste opløsning,med de højeste detailer.
Så gik jeg ind og lavede det til de laveste Detailer,Men Stadigvæk det Samme Hak/Lag.
Så satte jeg min Opløsning ned til 800x600 og der hakkede og laggede det stadig,
bare ikke helt så kraftigt.
Så prøvede jeg at slå lyden helt
fra,men stadig uden Resultat.
(Skal lige siges at jeg nu har opdaterede ALT hvad der kunne
blive opdaterede).har endda Prøvet at Give den mere Viatuelt hukommelse,
Men det Lagger STADIG. Så nu sidder jeg her uden mulighed for at spille battlefield
med en Temligt dyrt og værdiløs opgadering af min computer.

Jeg håber virkligt at i har et par gode Råd,for sidder sku på bar bund.
Hilsen Lasse.

Kommentar
Fra : 011086

Dato : 06-07-03 02:45

hmm synes det lyder underligt

Accepteret svar
Fra : Kazze

Modtaget 20 point
Dato : 10-07-03 18:58

hvis dit grafikkort ikke understøttet "Transform & Ligtning" teknologi, har vi grunden dér...
og det er altså kun de nyeste grafikkort der gør dét....et 32 MB, og visse 64 MB kort er hægtet håbløst af...

McFly1

Kommentar
Fra : passola

Dato : 11-07-03 12:03

skod computer der er problemet!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : Extremer

Dato : 11-07-03 15:04

Tak for svaret Kazze.

Kommentar
Fra : Extremer

Dato : 11-07-03 15:07

nå nu har jeg fixet det,det viste sig nemlig at kortet var en dårlig discount version af 5600 fx,så jeg skrabede lige de sidste mønter ud af spare grisen og fik mig et a Msi´s Geforce Fx5900.. og det RYKKER,og passola Den computer jeg har rykker røv. se om du kan finde noget bedere til 8k.

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 11-07-03 22:57

hej extremer....Rart at se at folk er høflige, når man nu tar sig tid til at hjælpe... Skal huske at gengølde tjenesten....

og til passola.....Misundelse er en grimmer ting ....og har du ikke mere intelligente ting at byde på, burde du overveje at lukke ædespalten....

Men da overvejelse indebærer intelligens, udelukker det jo netop dig

c ya nOOb...

Kazze aka McFly1

Kommentar
Fra : JesperDenSeje

Dato : 23-08-03 12:52

hvordan kan jeg finde ud af om jeg bruger "Transform & Ligtning" ??

Send en mail til jesperlund913@hotmail.com for svaret

Kommentar
Fra : Kazze

Dato : 23-08-03 13:07

det kan man se på producenten af grafikkortet's hj. side

ellers står det måske på æsken?

C ya

McFly*FFH1*