/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
smalltalk.. spørgsmål forsvinder
Fra : skingur
Vist : 538 gange
50 point
Dato : 05-07-03 19:09

Der er kommet et nyt spørgsmål fra "willlliam":
"Skriv videre på gyserhistorien.......KIG IND" i kategorien "Smalltalk"

Spørgsmålet er sat til 100 point,
og kan du svare på det inden for én time,
giver kandu.dk dig 10 ekstra point!!

Skynd dig ind på:
http://www.kandu.dk/dk/spg/18249

men når jeg klikker, kommer jeg bare ind på smalltalksiden og der står det spørgsmål slet ikke... har han slettet det eller driller kandu?
Mvh Christina

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 60 point
Dato : 05-07-03 19:19

Han har helt sikkert slettet det.
Pludselig var det bare pist væk fra "Seneste 25".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-03 19:35

Det blev slettet før der blev svaret.

Men der sker mange mystiske ting.

mvh ans

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 05-07-03 19:37

LOL

Godkendelse af svar
Fra : skingur

Dato : 05-07-03 19:40

Tak Rellom (og ans). Det er da i orden at slette sine spørgsmål!, - bare ikke når det forvirrer mig!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-03 19:46

Lige nu er der mange forvirrende ting.

Om Willlliam er Willlliam elller om han er judleman eller ".." kan jeg ikke finde ud af.

mvh ans

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 05-07-03 20:12

Der er vel nogen der sidder og morer sig over forvirringen, som der har været en del af den sidste tid. De forsvinder sikkert hurtigt igen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-03 20:40

Måske, men det er da et håb.

ans

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 05-07-03 22:25

Til de bekymrede læsere..

Jeg slettede selv spørgsmålet allerede ca 30 minutter efter det kom på kandu.dk, da ingen var med på at skrive på historien...desværre. Det kunne ellers have været sjovt, med de mangeartede indfald og ideer de gode, trofaste, læsere bidrager med.
Og ja...Willlliam er naturligvis Willlliam, han er ikke skitzofren ej heller en spøgefulg i dette forum..og slet ikke en kakaofugl, hvad jeg slet ikke aner betydningen af.

Skulle der imidlertid være stemning for et af mine sindsyge indfald hører jeg gerne fra Jer igen, men undrer mig over at med 400 online, gider ingen skrive pådenne interaktive gyser.

Ak ja, god weekend

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 05-07-03 23:22

willlliam.. 30 minutter er jo ingenting ud af en evighed! Prøv igen! Ang. kakaofugl.. prøv at søge på det, SÅ ska du bare se løjer! (øverste højre hjørne på denne side!!)

Mvh Christina

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-07-03 00:07

Hej willlliam

Ja jeg er altså ikke ny bruger her, men hvordan sletter man et spørgsmål man har stillet.??

Jeg troede at nåe man først havde stillet det og givet point så fangede bordet?, får man så også sine point retur?

Mvh Bantam

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-07-03 00:07

Hej willlliam

Ja jeg er altså ikke ny bruger her, men hvordan sletter man et spørgsmål man har stillet.??

Jeg troede at når man først havde stillet det og givet point så fangede bordet?, får man så også sine point retur?

Mvh Bantam

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-07-03 00:20

hej bantam.. det kan jeg svare på! Så længe der ingen kommentarer har været, kan det slettes.. meget rart hvis man har mange point ude at svømme, og der ingen reaktioner kommer. Skidetræls hvis der er mange på højkant og man får et "det aner jeg ikke" svar, for så kan det jo ikke længere slettes!!!!

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-07-03 01:04

Hey der var Zonker jo ( andersjensen ) - troede ikke du mængede dig med "folket" !!

måske man skal være beæret - måske man ikke skal

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 06-07-03 01:20

et "lol" kan vel ikke kaldes "at mænge"

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-07-03 06:53

I grunden underligt, at ingen har tænkt på
at bruge "LOL" som brugernavn.

Men det var måske noget for Zonker, hvis
"andersjensen" også bliver smidt ud?

Kommentar
Fra : andersjensen

Dato : 06-07-03 13:54

nok nærmere LOPLFR.....

Så kan i jo gætte jer til hvad det betyder... Rellom indgår som en del af det.... *GF*

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-07-03 14:07

Ja, jeg ved godt, jeg er din store helt, Zonker.