/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikkort til bærbar computer - ekstern~
Fra : Jens_Jensen
Vist : 366 gange
20 point
Dato : 05-07-03 18:14

Man kan få et eksternt lydkort (fx. Sound Blaster® Extigy™), som man f.eks. kan sætte til en bærbar computer, og dermed få rigtig god surround lyd.

Kan man få et eksternt graffikkort (på størrelse med nVIDIA GeForce4 Ti 4600 Max Resolution: 2048 x 1536 pixels @60Hz Memory: 128MB DDR-RAM) , så man derhjemme kan sætte sit eksterne graffikkort og en almindelig (CRT) ekstern skærm til sin bærbare, og dermed spille de nyeste 3D-spil ???

Det største mobile grafikkort man kan få, hvad hedder det - og hvad svarer det til i forhold til nVidias stationære graffikkort ?

Hvor på nettet anmeldes bærbare computere (dansk og engelsk) ?

Jens

Kommentar
Fra : Manse9933