/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
hul i venstre forskærm!!!!
Fra : Don_m
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 05-07-03 13:47

det er et hul ca. på størrelse med en lillefinger i venstre forskærm af min kadet fra ´86! Er dette nemt (og billigt!) at lave, og hvad gør man - svejser man en dækning på eller hvad?!? - hvad siger bilsynet til dette?
På forhånd tak for hjælpen.........

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-07-03 14:04

Hvis det er den ydre skærm må der godt være et lille hul, som ikke kan være til fare for andre i trafikken. Det kan evt. rep. med glasfiber som kan købes hos reservedelsforhandlere, med brugsvejledning.
Emesen.

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 60 point
Dato : 05-07-03 14:55

Don_m

Rens omridset af hullet godt for rust. Reparer med glasfiberpaddig som du indkøber hos Opel forhandleren eller i en Autotilbehørsforretning. Det bedste vil være hvis du kontaktede eller helst besøgte et karosseriværksted at få det de der brugte.

Der må IKKE være nogen form for rust når du går i gang med udbedringen. Vigtigt.

Begyng IKKE at svejse på stedet idet varmen smadrer pladens opbygning og du får rust og hul igen i løbet af no time.

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 05-07-03 15:03

Don_m

I øvrigt glemte jegat sige til dig at uanset hvad du gør eller ikke gør, så er det en stakket frist før det står på ny/brugt skærm

Sren Rskilde

Godkendelse af svar
Fra : Don_m

Dato : 05-07-03 21:09

Tak for svaret ibasa.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-07-03 23:15

Hej Don_m

Godt du kunne bruge det.

Sren Rskilde