/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Motordiagram til Yamaha 4 gear!
Fra : Jeppe
Vist : 613 gange
50 point
Dato : 19-12-01 20:57

Jeg mangler et motordiagram til en Yamaha 4 gear. Er der nogen der ligger inde med sådan et diagram, eller ved hvor det kan findes???

Accepteret svar
Fra : masteraugust0

Modtaget 60 point
Dato : 19-12-01 21:20

Hej
ja jeg har et motordiagram til en Yamaha 4gear.Jeg går ud fra du mener tegning af motoren så du kan skille og samle den ad.
Hvis du har et fax nr. kan jeg faxe billederne til dig.
Ellers kan jeg maile dem , men det bliver først imorgen , kan du vente på det ???

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 19-12-01 21:31

Hej igen

Her er en hjemmeside med en komplet værksteds reperationsbog for Yamaha 4gear.
Siden er på Hollandsk , men billederne og fotografierne er på dansk
http://www.da-hob.demon.nl/fs1/index2.htm

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 19-12-01 21:33

Tillæg

Siden kan også ses på engelsk!!!!

Mvh.Jan

Kommentar
Fra : Jeppe

Dato : 19-12-01 21:34

TAK

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-12-01 23:07

> Jeg mangler et motordiagram til en Yamaha 4 gear. Er der nogen der ligger
inde med sådan et diagram, eller ved hvor det kan findes???

Jeg mener at T. Hansen har nogle diagrammer i deres katalog, men er ikke
helt sikker.

/Ultra

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 21-12-01 21:21

"Jeppe" <Jeppe.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:kb6U7.578$aS.105694@news010.worldonline.dk...
> Jeg mangler et motordiagram til en Yamaha 4 gear. Er der nogen der
> ligger inde med sådan et diagram, eller ved hvor det kan findes???
>
Den findes i THansen´s knallert & scooter katelog
Thansen