/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Adobe Acrobat
Fra : sdam
Vist : 126 gange
300 point
Dato : 11-04-24 10:59

Er der en herinde der kan fortælle/forklare mig, hvordan man skifter sprog fra engelsk til dansk????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-04-24 14:43

Jeg har ikke Adobe acrobat mere, men prøv at søge i Google på dette:

adobe acrobat sprogskift

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 11-04-24 15:49

Windows, Gå til Kontrolpanel > Programmer og funktioner.

På listen over programmer skal du vælge Acrobat og derefter vælge Skift.

Vælg Rediger og derefter Næste.

Vælg Sprog.

Vælg rullelisten for at se de sprog, du vil installere, og vælg muligheden Denne funktion installeres på den lokale harddisk.

Vælg Installér.

Tryk på Ctrl på tastaturet, og åbn derefter Acrobat. Du vil modtage en pop-op med en rulleliste til at vælge sproget fra listen over installerede sprog.

Vælg det ønskede sprog. Acrobat åbnes derefter på det valgte sprog.

https://helpx.adobe.com/dk/acrobat/kb/change-language-settings-of-acrobat.html

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 12-04-24 09:22

Hvor på skærmen - når der er åbnet for alle programmerne - finder man "skift"????????

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 12-04-24 09:41

Mon ikke du skulle downloade en dansk version i stedet for at bøvle med den engelske?

https://get.adobe.com/dk/reader/
(Fjern fluebenet i 'Installér McAfee Security Scan Plus' inden du klikker download!)

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-04-24 09:57

Kære dogvillestar.
Det du linker til er ikke adobe akrobat, men kun den gratis reader.
der er mange der tager fejl. Det gør spørgeren måske også.

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 12-04-24 10:59

Nej, det er den engelske version jeg sidder med!!

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 12-04-24 11:26

Citat
Kære dogvillestar.
Det du linker til er ikke adobe akrobat, men kun den gratis reader.
der er mange der tager fejl. Det gør spørgeren måske også.

Det er jeg helt klar over, men da spørgeren kun skriver 'Adobe Acrobat' bliver det hele jo lidt af en gætteleg!!

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 12-04-24 13:08

Ok, men hvad mere skal du have at vide, for at kan hjælpe mig? Det eneste jeg kan sige er, at det er en Adobe Acrobat - engelske udgave version 24.001.20643

Kommentar
Fra : dk

Dato : 12-04-24 16:25

I adobe klik på menu > preferences > Languae > i application languae

prøv først at vælge "choose at application start up" >ok
luk programmet og start igen - hvis du er heldig kan du vælge mellem engelsk og dansk

hvis ikke så prøv med "same as the opreting system" hvis dit styresystem er på dansk burge det skifte

i den gamle menu i adobe klik på "edit" > preferences > Languae > i application languae

se evt. her
https://helpx.adobe.com/dk/sign/using/multilanguage-sending-signing.html

hvis det ikke virker er det fordi Adobe Acrobat ikke har dansk sprog

Kommentar
Fra : dk

Dato : 12-04-24 16:43
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 13-04-24 23:50

Fuck adobe, bruger denne istedet....
PDF-XChange Viewer

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 13-04-24 23:51
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 14-04-24 10:28

Man kan faktisk bare lade sin browser åbne .PDF'er hvis man blot skal læse!
Sådan en har de fleste installeret

Annuller spørgsmålet
Fra : sdam

Dato : 16-04-24 11:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, der kan anvendes for mit vedkommende....