/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Psykologi / Spørgsmål
10  dova 460
Psykologi og tatovering
Fra : CarstenTattoo
Vist : 186 gange
20 point
Dato : 11-03-24 12:28

Hej alle,

Vi hører om flere og flere der bruger tatovering som redskab til at hele mental fra f.eks. traumer og dårlige oplevelser, andre bruger det selvfølgeligt i den positive forstand med at fejre noget.

Men er der nogle herinde der har brugt tattoos som et redskab i forbindelse med noget psykisk?

Bh
Carsten
<a href="https://incredibleink.dk/">Incredible Ink</a>

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-03-24 12:41

Dit reklame link virker ikke...

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 11-03-24 13:20

Helkropstatoveringer vil jeg betegne som sygeligt opmærksomhedskrævende uanset temaet.

Og uanset om det er forbudt at tatovere ansigt her i landet ser man man mange der har ladet en tatovering snige sig op under øret.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 11-03-24 20:10

Nej til gratis reklamer her på Kandu.
Carsten - find et andet sted at reklamere og betal for det.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 12-03-24 12:41

Citat
Nej til gratis reklamer her på Kandu.
Carsten - find et andet sted at reklamere og betal for det.

Det er alene kandu.dk der bestemmer det og de har ingen regler om det læs: https://www.kandu.dk/rules.aspx

Så bare fortsæt CarstenTattoo og ignorer alle de selvudnævnte politibetjente

Kommentar
Fra : netop

Dato : 12-03-24 12:49

Citat
Så bare fortsæt CarstenTattoo og ignorer alle de selvudnævnte politibetjente

De såkaldte 'selvudnævnte politibetjente' har
vel også lov til at ytre deres mening om reklamer...

Jeg ville da også være lidt småtræt af hvis kandu.dk blev et annonceforum.
Det er jo i forvejen blevet lidt afdanket.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-03-24 19:50

Citat
Det er jo i forvejen blevet lidt afdanket.
Nå nå, mener du det...? Jamen så stop med at skrive flere indlæg - eller besvarelser.
Så højner du standarten.