/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Gratis SMS sender
Fra : crha
Vist : 315 gange
50 point
Dato : 04-07-03 23:40

Davs

Jeg er ikke sikker på spørgsmålet høre til i denne kategori, men here we go...

Jeg har snakket med en i Sverige som jeg godt kunne tænke mig at sende nogle beskeder til, men da min mobiltelefon ikke har understøttelse af udlandstelefoni og da jeg ikke gider betale det oprettelse af dette koster, spørger jeg om der er nogen der kender en side hvor man kan sende gratis SMS beskeder til Sverige (det gør ikke noget hvis jeg sender fra en svensk side).
Personen jeg snakker med kan sende mig SMS via www.coolsms.dk men jeg har endnu ikke fundet et sted hvor det er muligt at sende til svenske telefoner uden selv at skulle have en svensk nummer.
Så er der nogen der kan hjælpe mig med dette?

Mvh.
Casper

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 04-07-03 23:47

hmmm du kan ved hjælp af ICQ's(www.ICQ.com) indbyggede SMS system den bruger jeg
men jeg kender ikke nogle sider

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : crha

Dato : 04-07-03 23:51

Når jeg sender fra ICQ skriver den "The Cellular network is currently unable to send your message to the recipient. Please try again later."

Kommentar
Fra : Vestjyden

Dato : 05-07-03 09:44

Har du prøvet smsbesked.dk - det koster kun 15 øre pr sms - har dog aldrig prøvet at sende til udenlandske telefoner, men jeg tror det virker til dem osse!

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 05-07-03 10:08
Kommentar
Fra : crha

Dato : 05-07-03 13:20

De kan ikke sende til Sverige :'(