/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Rippe Spotify
Fra : jannicolai
Vist : 263 gange
200 point
Dato : 07-01-24 07:41

Hej mangler et godt program til at lave Spotify musik om til mp3 ?.Betaler gerne for det. Kører windows 10

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 08-01-24 00:21

To download songs on Spotify, go to a playlist or album and click or tap the Download button. When the download finishes, each song in the playlist or album will have a down arrow next to it. You'll need a Spotify Premium account if you want to download songs for offline listening

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 08-01-24 16:56

Hej det program, jeg søger. Skal kunne fjerne beskyttelsen på sangene. Så jeg kan afspille dem på trådløse høretelefoner. Med intern hukommelse

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-01-24 17:42

Der er ophavsrettigheder på de musik stykker, så den hverken kan eller må du kunne fjerne.

Det er en dødssejler!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 08-01-24 18:44

Hvis man søger på google er der en del der kan downloade og konverterer til MP3

https://kortlink.dk/google/2p6wh

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 200 point
Dato : 10-01-24 04:03
Godkendelse af svar
Fra : jannicolai

Dato : 10-01-24 20:38

Tak for svaret abbaba.

Kommentar
Fra : kurt54

Dato : 11-01-24 11:03

Det er vel ikke en dødssejler - jeg havde engang et program der hed noget med tivoli det kunne den slags. Dette kan vel også

https://www.giveawayoftheday.com/musify/

Men det skal installeres i dag for at være gratis - eller inden 09:00 i morgen...