/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Adgangskode
Fra : sdam
Vist : 245 gange
100 point
Dato : 22-12-23 18:06

Hvor finder jeg denne "adgangskode"????
"Indtast din adgangskode til tonsgaard@post.tele.dk på imap.yousee.dk"

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-12-23 18:12

Hvis det er din egen E-mailadresse vil du nok finde ud af det på
https://yousee.dk/mit-yousee

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 22-12-23 18:48

Jeg skal ind på yousee mail, hvor den kommer og beder om "POP3 kodeord", og hvad det er, kan jeg selvfølgeligt ikke huske noget om!
Så er spørgsmålet: Hvordan finder jeg en, eller rettere, hvordan laver jeg et nyt??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-12-23 19:36

Tager kontakt til YouSee support via telefonen…

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 25-12-23 17:40

Det lyder meget mærkeligt at der bedes om et POP3 password når du vil logge på med IMAP!

Men når man bruger mange forskellige passwords så er man nød til at skrive dem ned et eller andet sted selvom at det er lidt imod diverse sikkerhedsanbefalinger.

Som andre allerede har sagt så må du tage kontakt til YouSee support.

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 25-12-23 20:21

Support ?

På hovednummeret har de udskiftet den normale tasteomstilling med en AI maskine .......... næsten som at tale med en medarbejder på et kommunalt kontor

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-12-23 21:34

Og hvad så Leif?
Det forhindrer jo ikke at man kan få en medarbejder i røret..

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 05-01-24 17:58

Skal allerførst undskylde en fejloplysning her fra min side, med det er påimap.yousee.dkden går og ikke pop3 password!
Yousee support kan ikke hjælpe til her, da det er en Thunderbird "opgave", men Thunderbird kan jeg ikke komme i kontakt med, hvor du kan få en mulighed for at stille det spørgsmål.
Så jeg står lidt på vor herres mark, hvis ikke der en der kan byde ind med noget!

Alle de her henvisninger til både det ene og det andet, kan jeg desværre ikke bruge til så forfærdeligt meget, da det jeg søger er en direkte løsning!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-01-24 18:57

Prøv at tilgå YOUSEE mail, uden en e-mail klient, direkte via din browser:

https://profil.yousee.dk/?context=mail

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 20-01-24 10:44

Suk, ja, men jeg sidder uhjælpeligt fast i det her med kodeordret til Thunderbirds mailsystem, da den skal jeg have for at jeg kan komme ind og lavet et nyt. HVOR finder jeg det eksisterende kodeord???
Det må da være en herinde der har ekspertise i Thunderbird?
Yousee kan/vil ikke hjælpe, og jeg kan ikke kommer i personlig kontakt med Thunderbird

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 09-02-24 11:52

Lukker denne sag!

Annuller spørgsmålet
Fra : sdam

Dato : 09-02-24 11:52

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål