/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er I her endnu ?
Fra : molokyle
Vist : 458 gange
444 point
Dato : 18-11-23 14:20

..retorisk spørgsmål;
Selvfølgelig er I her.
..men hvem?
Det er efterhåndsens længe siden jeg kikkede ind her sidst på Kandu.
'Ans' kan sikker svare på dette.
Der er løbet vand i åen og (u)-adskillige gamle venner er druknet i den.
Jeg er sunket ned i tosomheden og ser kun håb forude.
Bedste svar? Belønnes med 321 point ... måske jeg øger summen med 123 point,
Hvad giver det ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 18-11-23 15:10

Citat
Selvfølgelig er I her.
..men hvem?

Klart nok - men det er jo ikke det store vilde der sker her længere.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 18-11-23 15:37

DU HAR DET MÅSKE SOM KONEN DER IKKE HAR VÆRET UDEN FOR EN DØR HELE DEC. MDR
HVORFOR HAR DU IKKE DET
JO JEG KUNDE IKKE KOMME UD
FOR JULEN STÅR FOR DØREN
ERIK

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 18-11-23 16:00

Inden for de sidste 20 år har jeg været aktiv i Spywarefris forum, IT-svar og SOL.
De gik i sig selv, og administratorerne blev vel trætte af at slette en masse mudderkastning.

Jeg ved ikke hvor folk får løst deres småproblemer i dag .......... Facebook ? (som jeg holder mig ude af)

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-11-23 16:20

Den gamle her, holder fast endnu....med det yderste af neglene. Er blevet 81 år.

Vi mangler Arne Jocopsen, Klumme, scootergrisen og jagt trådene til at sætte fut i det hele.
Svend Giversen er desværre gået bort. Nok den mest noble, af os alle.

Mosebaek.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 444 point
Dato : 18-11-23 16:58

Hej Molo

Der er stadig nogle af de "gamle" tilbage, som af og til kigger ind.

Jeg husker stadig de sjove tider på kandu.

Citat
Bedste svar? Belønnes med 321 point ... måske jeg øger summen med 123 point,
Hvad giver det ?

Det giver 444

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 18-11-23 17:24

Molokyle, ja, jeg er også en af dem, der er her endnu. Men kandu.dk bruges ikke på samme måde som for 15 - 20 år siden. Der kan gå flere dage mellem nye spørgsmål, og der er ikke lige så mange kloge hoveder, som der var engang, så det kan tage lidt længere tid for dem, der søger et godt svar. Men det fungerer da nogenlunde, endnu.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-11-23 19:57

Hej Moloboy.

Jeg mindes alle de diskussioner vi havde i de gode gamle dage.

Fhv. Kaptajn, nu bosat hos de "rige svin" i Schweiz. (Jeg har ikke råd til at bo i DK)

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 19-11-23 11:17

Tommy

Hvad med lugten af kvæget fra stueetagen af det hus du bor i ?

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 19-11-23 11:21

Tommy

Hvad med lugten af kvæget fra stueetagen af det hus du bor i ?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-11-23 18:53

Tommy -< ÆV BÆV...

Nu har jeg også social højstatus. Jeg har arvet 10.8 millioner ...efter SKAT.
Tak for svaret ans.
Jeg sagde det jo!
Hyggeligt at høre fra jer alle igen.
I LOVE YOU ALL.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 19-11-23 19:01

Rart at høre fra dig igen

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-11-23 19:04

Citat
Hvad med lugten af kvæget fra stueetagen af det hus du bor i ?
????? Det kræver vidst en nærmere forklaring

Citat
Nu har jeg også social højstatus. Jeg har arvet 10.8 millioner ...efter SKAT.
Tillykke med det Molo. Så gik du fra at være socialist til stor kapitalist

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 19-11-23 19:22

10,8 millioner er nok også lettere at overskue end at vinde flere hundrede millioner i Eurojackpot

Ekstrabladet har begrænset mulighederne for at kommentere ......... wtf, der er nu kun et fast antal brugere som kommenterer og er totalt kompromisløse.
En af journalisterne fik kylet mig ud på livstid, han kunne ikke tåle at jeg flere gange i en hed debat kaldte ham for total faktaresistent

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 19-11-23 19:31

Jeg mener hermed de typiske gamle bondegårde hvor der er stald til kvæg i stueplan og bolig ovenpå-

Du har vel foretrukket storbylivet .........

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-11-23 09:27

Citat
Jeg mener hermed de typiske gamle bondegårde hvor der er stald til kvæg i stueplan og bolig ovenpå-

Du har vel foretrukket storbylivet .........

Der er ingen lejemål på det område - og køb af fast ejendom, er ikke muligt for mig da jeg ikke er statsborger.

Nej ikke storbylivet, men i en mindre by - til leje....

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-11-23 08:27

" kan du" kunne vel begrænses til et enkelt emne: SMALLTALK.
Ingelein

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-11-23 00:38

Hej Molokyle, godt at høre at du er med endnu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-11-23 16:58

Hvem er ham Molekyle i snakker om allesammen.
Hilsen fra emesen alias eyvind

Kommentar
Fra : Leif7

Dato : 26-11-23 19:32

Tommy

Hvad med et 3-års krydstogt ?
https://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/katastrofe-historisk-krydstogt-aflyst/10038945

Må være pensionister der sælger alt og tilbringer deres sidste år på havet.
Er der præst og bedemand ombord ?

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-23 12:16

Tak for svaret ans. Sådan

Kommentar
Fra : Folmer6

Dato : 14-03-24 23:01

Er arne jakobsen ikke længere bruger her? Kan man kontakte ham på nogen måde?