/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Lejebolig i København
Fra : Lotte12310
Vist : 248 gange
20 point
Dato : 15-11-23 14:03

Hej med jer

Jeg kigger pt efter bolig, da jeg er blevet opsagt af min udlejer.
Vil gerne finde en 1-2-værelses lejlighed i København.

Har prøvet boligportaler som boligportal, lejebolig osv, men har endnu ikke fået succes.

Kender I en god online portal eller anden hjemmeside? Jeg har set https://boligzonen.dk/ - måske den er værd at forsøge? Hvad er jeres erfaring?

Kom endelig med andre bud ??

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 15-11-23 16:45

[BoligZonen] er en boligportal med lejeboliger i hele landet. Du kan søge blandt 15.941 ledige boliger i Danmark og finde let og gratis en lejer til din bolig. Du kan også oprette en gratis bruger og vær ét skridt tættere på at finde din nye lejebolig. BoligZonen har også en kundeservice, som du kan kontakte hvis du har nogle spørgsmål.

BoligPortal er Danmarks største online portal for lejeboliger. Siden 1999 har de sat udlejere og lejere i forbindelse med hinanden og hjulpet hundredetusindvis af danskere videre til et nyt hjem1. Du kan søge efter lejligheder, værelser og huse til leje i hele Danmark og lave en gratis lejekontrakt i systemet1. BoligPortal har også mange anmeldelser fra kunderne, som du kan læse for at få et indtryk af deres oplevelse.

Lejebolig er en anden boligportal, som du kan prøve. De har over 100.000 annoncer for leje i hele landet, både nye og befintlige boliger. Du kan filtrere efter pris, størrelse, beliggenhed og meget mere for at finde den perfekte lejlighed til dig. Lejebolig har også et godt supportteam, som du kan kontakte hvis du har brug for hjælp.

https://dk.trustpilot.com/review/www.boligportal.dk

Kommentar
Fra : zebra2zebra

Dato : 15-11-23 20:39

Det bedste sted at lede efter bolig, det er Boligportal og den blå avis.

Kommentar
Fra : Lotte12310

Dato : 17-11-23 11:58

Tak for råd ??

Jeg vil prøve mig med boligzonen og evt. også den blå avis ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-11-23 17:01

Der er så meget svindel på den blå avis med lejelejligheder, så hold dig væk fra den side.

Kommentar
Fra : Lotte12310

Dato : 20-11-23 11:53

Ahh okay, det er godt at vide!

Så holder jeg mig fra den blå avis, tak for at advare

Kommentar
Fra : LotusTrut

Dato : 21-11-23 22:43

Håber du finder en legebolig